پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 478
ماه : 36444
 
تاریخ : چهارشنبه 26 تير 1398     |     کد : 676

بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از عملیات عمرانی خط یک قطار شهری تبریز

بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از عملیات عمرانی خط یک قطار شهری تبریز

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن حضور در محل اجرای خط یک قطار شهری تبریز از آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه بزرگ عمرانی بازدید کرد.

جواد رحمتی را در این بازدید مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و دیگر مدیران بخش های مختلف مترو همراهی می کردند.
وی در این بازدید از نزدیک در جریان عملیات عمرانی در ایستگاه های میدان کهن،میدان قونقا، گازران، لاله، میدان امام‌حسین علیه السلام، شهید باکری ، نور ، مسیر ما بین ایستگاه 14 تا 18 و پایانه لاله خط یک قطارشهری تبریز قرار گرفت.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین ضمن حضور در محل اجرای سازه شمالی ایستگاه 16( میدان امام حسین علیه السلام) که با توجه به تسهیل فعالیت های اصنافو کسبه منطقه با تغییر روش اجرا به صورت زیر زمینی (دال معکوس) اجرا می شود قرار گرفت.
مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز و حومه در خصوص این بازدید به خبرنگار ما گفت: در آغاز این بازدید که از مراحل تکمیلی ایستگاه 12 جهت مسافر گیری انجام شد معاون محترم عمرانی ضمن بازدید از روند اجرایی و کارهای تکمیلی این ایستگاه  در راستای مسافر گیری که در ماه های آتی در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت در جریان جزئیات فعالیت ها قرار گرفتند.
 رضا زائر با اشاره به عمده نواقص این ایستگاه به منظور مسافر گیری گفت: نبود پله برقی یکی از اصلی ترین مشکلات  این ایستگاه بود  که خوشبختانه سفارش ساخت پله برقی داده شده و در حال حاضر مراحل ساخت در حال انجام است و به محض تحویل و نصب پله برقی ها و آسانسور این ایستگاه مورد افتتاح و مسافر گیری قرار خواهد گرفت.
زائر ادامه داد:باتوجه به اینکه محدوده سه راه امین نزدیک به ده سال است که به عنوان کارگاه و شفت پشتیبانی جهت احداث ایستگاه مورد استفاده قرار می گیرد از این رو کارهای عایق کاری ایستگاه در حال انجام است و در ماه های آینده نسبت به تحویل به شهرداری جهت بازگشایی خیابان اقدام خواهد شد.
وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از ایستگاه قونقا ادامه داد: این ایستگاه به صورت زیر زمینی است و مراحل اجرایی در حال انجام است. این ایستگاه جهت عبور قطار آماده بوده و کارهای تکمیلی و سازه آن در طبقات بالاتر در حال انجام است.
وی ادامه داد:در خصوص ایستگاه گازران نیز مراحل اجرایی این ایستگاه در حال انجام است و در مرحله اتمام سقف اول جهت عبور قطار قرار داریم.
زائر گفت: در ادامه بازدید از ایستگاه 18 بازدیدی داشتیم که کارهای تکمیلی این ایستگاه در حال انجام است و در طی ماه های آتی تکمیل می شود..






















 
 
بازدید معاون عمرانی استاندار از عملیات اجرایی فاز سوم خط یک قطارشهری تبریز -23 تیرماه 1398


نوشته شده در   چهارشنبه 26 تير 1398  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  347
PDF چاپ چاپ