پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 417
ديروز : 1396
ماه : 39765
 
تاریخ : چهارشنبه 2 آذر 1401     |     کد : 1087

دومین وعده صادق تحقق یافت

دومین وعده صادق تحقق یافت/ اتمام عملیات عمرانی و اجرایی ایستگاه گازران ( شماره 14 ) و آغاز مسافرگیری در آن

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از اتمام پروژه ایستگاه ۱۴ (گازران) خط یک متروی تبریز همزمان با وعده های داده شده و مطابق با روزشمار نصب شده خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحید کیا با اشاره به آخرین وضعیت ایستگاه ۱۴ (گازران) خط یک متروی تبریز اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه ایستگاه ۱۴ (گازران) خط یک متروی تبریز که مطابق روزشمار باید در دوم آذرماه به پایان می‌رسید که امروز شاهد اتمام این ایستگاه و آغاز مسافرگیری در آن هستیم.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی اذعان داشت: صداقت و شفافیت در انجام پروژه‌ها و اطلاع‌رسانی صحیح به شهروندان که شهردار تبریز بر آن تأکید دارد و دستور نصب روز شمار بر پروژه ها را نیز در همین راستا داده بود. امروز شاهدیم که این عنصر مهم در مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی و در پیشبرد عملیات اجرائی پروژه، سرلوحه امور تمامی همکاران است. بدین منوال امروز دومین وعده داده شده مبنی بر اتمام پروژه ایستگاه گازران با تلاش‌های مجموعه سازمان، پیمانکاران، مشاوران، تکنسین‌ها و کارگران عملی شد. پیش‌تر ایستگاه لاله مطابق روز شمار و حتی ۴ روز زودتر از موعد مقرر پایان یافته بود
وی، گفت: ایستگاه گازران در زیربنای 13 هزار متر مربع و با دسترسی شمالی و جنوبی به اتمام رسیده است.
وی، از هزینه کرد بالغ بر 250 میلیارد تومان در این ایستگاه خبر داد و گفت: هزینه های کل ایستگاه با احتساب پله برقی ها، آسانسور ها، سیستم LPS ،RS و دیگر تجهیزات به کار رفته بالغ بر 250 میلیارد تومان است.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، گفت: این ایستگاه در عمق 25 متری از سطح خیابان و به علت بالا بودن سطح آبهای زیر زمینی و مجاورت با ساختمان های قدیمی با کار مهندسی دقیق و تخصصی اجرا شده است.
وحید کیا، از بکارگیری 5000 تن میلگرد در این پروژه خبر داد و افزود: در این ایستگاه 12 کیلومتر سازه نگهبان به صورت شمع مسلح و پلاستیک برای آب بندی اجرا شده است.
وی میزان بتن ریزی در ایستگاه 14 خط یک متروی تبریز را بیش از 40 هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: بالغ بر 28 هزار متر مربع قالب بندی سازه، 72 هزار متر مکعب خاک برداری،5000متر مربع سنگ کاری و 3300 متر مربع کاشی کاری در این پروژه انجام شده است.
وی، ادامه داد: این ایستگاه با بهره گیری از توان معماران متخصص به صورت سنتی کار شده و سکوی ایستگاه نیز به صورت جزیره ای اجرا شده


نوشته شده در   چهارشنبه 2 آذر 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  239
PDF چاپ چاپ