پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 297
ماه : 36835
 
تاریخ : جمعه 14 مرداد 1401     |     کد : 994

هم اکنون؛

بازدید سرزده سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از ایستگاه های درحال ساخت متروی تبریز/ قول پیمانکار خط دو بر اتمام دیوار کشی ایستگاه ۸ تا سه ماه آتی

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز به صورت سرزده از ایستگاه ۸خط ۲، ۱۴،۱۳و ۱۵ خط یک مترو تبریز و دپوی لاله امروز همچون دیگر جمعه های کاری بازدید کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، دکتر یعقوب وحید کیا در این بازدید که به همراه مشاوران وپیمانکاران صورت گرفت، اظهار کرد: باتوجه به برگزاری جلسه کنترل پروژه خط دو طی هفته گذشته امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت عملیات عمرانی بازدیدی را از روند پیشرفت کار داشتیم‌.
وی با اشاره به برنامه ریزی منظم برای راه اندازی پروژه بر تسریع پروژه به پیمانکاران تاکید کرد‌.
وی از تزریق بودجه به پروژه خط دو مترو تبریز خبر داد و گفت: باتوجه به تزریق مالی صورت گرفته امیدواریم شاهد سرعت بخشی به عملیات در این خط باشیم.
دکتر وحید کیا با اشاره به موقعیت استراتژیک این ایستگاه گفت: در این بازدید با بررسی های صورت گرفته با توجه به اینکه پیمانکار قول داده بود که در ۴ ماه دیوارهای بتنی ایستگاه را به اتمام برساند این مجموعه را مجاب کردیم تا حداکثر تا سه ماه این موضوع نهایی شود.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز همچنین در بازدید از ایستگاه های۱۳، ۱۴ و ۱۵ خط یک مترو تبریز که اخیراً روزشمار اتمام عملیات در تعدادی از این ایستگاه ها نصب شده است افزود: خوشبختانه در این دو ایستگاه شاهد سرعت بخشی به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای اتمام پروژه در زمان مقرر هستیم.
وی گفت: مصمم هستیم تا پایان سال شاهد مسافرگیری در خط یک مترو تبریز در هر سه فاز این پروژه بزرگ شهری باشیم.


نوشته شده در   جمعه 14 مرداد 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  221
PDF چاپ چاپ