پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 630
ماه : 38021
 
تاریخ : پنجشنبه 30 تير 1401     |     کد : 981

شهردار تبریز خبر داد:

جذب 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت ویژه مترو تبریز

شهردار تبریز از جذب 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت ویژه پروژه مترو تبریز و 200 میلیارد تومان اوراق مشارکت ویژه اتوبوسرانی خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، دکتر یعقوب هوشیار در بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از ایستگاه 16 خط دو مترو تبریز و فعالیت حفاری تونل در شفت شرقی دستگاه حفار (تی‌بی‌ام) اظهار کرد: بر اساس سیاست جدید مدیریت شهری و شورای شهر مصمم به اتمام خط یک مترو تبریز طی سال جاری هستیم.
وی از آغاز روزشمار اتمام ایستگاه‌های 13،14 و 15  خط یک خبر داد و گفت: روزشمار اتمام این ایستگاه‌ها آغاز شده است و همکاران مان در سازمان حمل و نقل ریلی نیز تلاش می‌کنند تا با اطلاع رسانی دقیق اقدامات در این ایستگاه‌ها تا جزئیات عملکردها در اختیار عموم مردم قرار گیرد و تا پایان سال شاهد اتمام عملیات عمرانی در این سه ایستگاه باشیم.
وی با تأکید بر ضرورت اختصاص فاینانس ویژه ادامه عملیات عمرانی در خط دو مترو تبریز برای رسیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی دو سال آتی فاز یک خط دو از مسیر قراملک تا سه راه امین به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: پیشنهاد ما تخصیص اوراق مشارکت به مبلغ 1200 میلیارد تومان برای خط دو است امیدواریم با تحقق این مبلغ شاهد سرعت بخشی کار در خط دو باشیم.
وی گفت:  در بحث مترو تبریز معتقد هستیم باید مردم در جریان امور باشند و گزارش کار روزانه به مردم داده می شود تا مردم عزیزمان در جریان اتفاق جدید و سرعت بالای کار قرار گیرند.


نوشته شده در   پنجشنبه 30 تير 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  149
PDF چاپ چاپ