پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 630
ماه : 38021
 
تاریخ : چهارشنبه 29 تير 1401     |     کد : 977

شهردار تبریز تاکید کرد: 

ضرورت اصلاح جانمایی ایستگاه‌های خط دو مترو تبریز/ اتمام خط یک مترو تبریز تا پایان سال

شهردار تبریز بر ضرورت اصلاح جانمایی ایستگاه های خط ۲ مترو تبریز تأکید کرد و گفت: اصلاح در جانمایی ایستگاه‌های خط دو به عنوان یکی از اولویت های اساسی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، دکتر یعقوب هوشیار در جلسه بررسی مشکلات و مسائل پروژه متروی تبریز که با حضور معاونین شهرداری تبریز، شهرداران مناطق،  سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در محل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز برگزار شد با تأکید بر سرعت بخشی بر عملیات اجرایی خط ۲ مترو تبریز اظهار کرد: لازم است برای حفاری تونل‌های خط دو در هر ماه، زمان مشخصی تعیین شود و پیمانکار ملزم است تا به تعهدات خود در خصوص زمانبندی و سرعت بخشی عمل کند.
وی با اشاره به نصب روز شمار اتمام عملیات عمرانی در ایستگاه ۱۵ خط یک مترو تبریز افزود: انتظار می‌رود روزشمار اتمام عملیات در ایستگاه‌های ۱۳ و ۱۴ خط یک مترو تبریز نیز به زودی نصب شده و مردم در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار بگیرند.

شهردار تبریز، توفیق در مجموعه حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز را در تمام شئونات شهرداری تأثیرگذار خواند و گفت: از شهرداران مناطق انتظار داریم تا به‌صورت مرتب از ایستگاه‌های مترو حوزه استحفاظی خود بازدید کرده و در ارائه پیشنهادات لازم برای تکمیل هر چه سریعتر پروژه، جلسات مشترکی را با سازمان حمل و نقل ریلی داشته باشند تا شاهد رفع مشکلات و نواقص موجود در کمترین زمان ممکن باشیم. وی اتمام خط یک مترو تبریز را مطالبه عمومی مردم دانست و گفت: همت شهرداری و مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی باید معطوف به تمام خط یک تا پایان سال جاری باشد و لازم است مشکل سیگنالینگ نیز در کمترین زمان ممکن مورد بررسی های دقیق کارشناسی قرار گرفته و تا زمان اتمام خط یک شاهد رفع این مشکل به صورت کامل باشیم.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 تير 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  208
PDF چاپ چاپ