پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 338
ماه : 37864
 
تاریخ : شنبه 18 تير 1401     |     کد : 967

در جلسه بررسی نیازهای فناورانه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری مطرح شد؛

ضرورت همکاری‌های فناورانه در راستای رفع نیازهای فنی و تخصصی سازمان و حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز

جلسه تخصصی بررسی نیازهای فناورانه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در راستای توسعه همکاری های مشترک فنی و تخصصی برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، اولین جلسه تخصصی مشترک بررسی نیازهای فناورانه این سازمان با حضور دکتر یعقوب وحید کیا سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، مهندس پرنیان رئیس سازمان صمت، حجت الاسلام میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان و مشاور استاندار، رئيس پارک علم و فناوری و مدیران دانش بنیان دانشگاه‌های استان برگزار شد و نیازهای فناورانه مترو تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر وحید کیا در این نشست با تأکید بر ضرورت توجه به آخرین دستاورد های روز دنیا برای رفع نیازهای فناورانه مترو تبریز مخصوصاً در حوزه بهره‌برداری خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین برنامه های ما احصای نیازهای فناورانه سازمان و تلاش برای رفع نیاز ها از طریق شرکت های دانش بنیان و فناوران داخل کشور است‌‌.
وی ضمن اعلام حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه فعال در سطح استان گفت: سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از حضور شرکت‌های دانش بنیان برای همکاری در پروژه های سازمان سازمان استقبال می‌کند.
وی از تشکیل کارگروه ها و کمیته های تخصصی در راستای توسعه فعالیت های دانش بنیان خبر داد و گفت: بر اساس جمع بندی های صورت گرفته در این جلسه تخصصی مقرر شد تا این نشست ها با معرفی نیازها به صورت عینی تر در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ادامه داشته باشد.
دکتر وحید کیا گفت: بر اساس آنچه که در این جلسه از سویه قطار شهری به عنوان نیازهای فناورانه سازمان ارائه شد خوشبختانه اعضای حاضر نیز برای تولید نمونه داخلی نیازها اعلام آمادگی کردند.
در ادامه این جلسه مدیران و کارشناسان حاضر ضمن اشاره به حرکت شاخص سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در راستای برگزاری این جلسات بر تداوم این قبیل جلسات تاکید کردند و به بحث و بررسی در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه پرداختند‌.


نوشته شده در   شنبه 18 تير 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  194
PDF چاپ چاپ