پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 523
ديروز : 1353
ماه : 39842
 
تاریخ : سه شنبه 14 تير 1401     |     کد : 959

حضور سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی حمل ونقل وترافیک ایران - تبریز

سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی حمل ونقل وترافیک ایران – تبریز حضور یافت.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز، دکتر یعقوب وحید کیا- سرپرست سازمان با اعلام این خبر گفت: این سازمان به عنوان یکی از مجموعه‌های تأثیر‌گذار در بحث‌های عمرانی و توسعه‏ای و با توجه به حجم قابل توجه پروژه‌های اجرایی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی افزود: معرفی دستاوردها و نیازهای فناورانه سازمان و معرفی فرصت‌های همکاری و پروژه های سازمان از جمله شاخص ترین مواردی است که در غرفه سازمان حمل ونقل ریلی به همراه گزارش عملکرد و آخرین وضعیت پروژه در این نمایشگاه به آن پرداخت شده است.
وحیدکیا، ضمن دعوت از متخصصین عرصه‌های فنی و تخصصی برای حضور در غرفه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در این نمایشگاه اظهار کرد: بدون شک برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها در توسعه ارتباطات تخصصی نقش مهمی دارد.
گفتنی است؛ پانزدهمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک ایران - تبریز از  ۱۴ لغایت ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز، سالن شهریار با حضور سازمان‌های مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار می‌شود.
سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز، مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل، تاکسیرانی، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان مدیریت کالا و بار درون شهری، سازمان پایانه ها، شش سازمان مجموعه حمل ونقل  و شرکت ها و تولید کننده گان حوزه حمل و نقل از حاضران این نمایشگاه هستند.
 


نوشته شده در   سه شنبه 14 تير 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  304
PDF چاپ چاپ