پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 523
ماه : 38475
 
تاریخ : پنجشنبه 9 تير 1401     |     کد : 953

شهردار تبریز:

روز شمار اتمام عملیات عمرانی سه ایستگاه خط یک قطار شهری رقم می خورد/ بازنگری در طرح فاز یک خط ۲ مترو تبریز

شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت تسریع در اتمام فاز سه خط یک تبریز گفت: طی دو هفته آینده برنامه ریزی های دقیق در راستای اتمام سه ایستگاه از فاز سه خط یک قطار شهری تبریز انجام شده و شاهد آغاز روزشمار اتمام این ایستگاه‌ها خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز: دکتر یعقوب هوشیار در جریان بازدید از فعالیت های صورت گرفته در خط یک قطار شهری تبریز اظهار کرد: خط یک قطار شهری تبریز مراحل نهایی تکمیل را طی می کند با توجه به اینکه حرکت درفاز۳ این خط متوقف بوده است، شروع خدمات رسانی در این فاز نیازمند برنامه ریزی های دقیق تر با رعایت استانداردهای لازم است از این رو طی یک ماه آینده ملزومات مورد نیاز بهره برداری مجدد مورد بررسی قرار گرفته و زمان اتمام عملیات عمرانی در خط یک قطار شهری تبریز به اطلاع عموم مردم می‌رسد.
وی افزود: اتمام خط یک نیازمنده سازماندهی و برنامه ریزی های دقیق است تا بتوانیم تا پایان سال به توفیق مطلوب دست یابیم.
هوشیار گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در رابطه با ایستگاه های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ شاهد اتمام عملیات عمرانی در این ایستگاه ها تا پایان سال جاری باشیم.
وی با اشاره به ملزومات تامین منابع مالی مورد نیاز اتمام فاز سه خط یک قطار شهری تبریز اظهار کرد: اتمام فاز ۳ الزامات مالی خاص خود را طلب می کند از این رو با هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه پیمانکاران این مهم عملیاتی می شود.
شهردار کلانشهر تبریز از بازنگری طرح فاز یک خط دو قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: بازنگری طرح فاز یک خط دو قطار شهری تبریز در جهت بهینه سازی این خط صورت می گیرد و طی جلسه‌ای که با متولیان امر داشتیم تکلیف شده است تا مشاوران یک ماه آینده موارد بازنگری را در فاز یک خط دو به اتمام رسانده و با برنامه ریزی های صورت گرفته در طی دو سال آینده با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته و اوراق تخصیص یافته شاهد اتمام فاز یک خط دو قطار شهری در شهر تبریز باشیم.
هوشیار با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صریح و شفاف از عملکرد سازمان حمل نقل ریلی گفت: همکاران ما در دل زمین تلاش می کنند و زحمات بسیاری را از گذشته تاکنون متحمل شده اند، تکلیف دیگری که برای این سازمان در نظر گرفته ایم ارائه گزارش عملکرد روزانه به مردم شهرمان است و انتظار داریم گزارش عملکرد روزانه در اختیار مردم قرار گیرد و امیدواریم با زمان‌بندی و روزشمار مشخص اطلاع رسانی به صورت دقیق و شفاف انجام شود.
گفتنی است در جریان این بازدید شهردار کلانشهر تبریز و دکتر وحید کیا- سرپرست سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز _ از ایستگاه ۶ تا ۱۲(استاد شهریار تا میدان کهن) را از طریق قطار طی کرده و ایستگاه های قونقا، ایستگاه گازران و ایستگاه لاله از فاز سه خط یک قطار شهری تبریز را مورد بازدید قرار دادند.


نوشته شده در   پنجشنبه 9 تير 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  220
PDF چاپ چاپ