پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 338
ماه : 37864
 
تاریخ : يکشنبه 24 بهمن 1400     |     کد : 909

آیا ایستگاه 18 خط دو مترو تبریز حذف شده است؟ / تحریف صحبت های مولوی توسط یکی از پایگاه های خبری

طی روزهای گذشته حذف ایستگاه ۱۸ خط ۲ متروی تبریز ادعایی بود که از طریق یکی از پایگاه های خبری منتشر شد و در این میان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برنامه مطالبه شامگاه دیروز خود را به این موضوع اختصاص داد.

مصطفی مولوی، مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه در پاسخ به سوال مجری برنامه در رابطه با حذف این ایستگاه گفت: من این را فقط می توانم بگویم که حذف نشده است. ایستگاه در جای خودش است. ما در ایستگاهها شمع می زنیم و اگر فرصت هست بیشتر توضیح دهم.

دهقان نژاد، عضو شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان دیگر مهمان این برنامه در واکنش به پاسخ مولوی گفت: یعنی الان ایستگاه آنجا موجود است؟ آدرسی نیست.
مولوی گفت: بله، یک میلی متر جابجا نشده است. ایستگاه در جای خودش است. ما می گوییم و آقای دهقان نژاد هم می دانند که ما باز ایستگاه را خاکریزی کرده و نگه داشته ایم، مثل دکل دزدی نکرده و نبردیم که .
دهقان نژاد در پاسخ گفت: آنجا محله ماست چیزی نیست.
مجری برنامه در واکنش به اظهارات هر دو مهمان افزود: همکاران ما می توانند از آنجا گزارش تهیه کنند.
مولوی به موضوع نحوه ساخت ایستگاه پرداخت و اظهار کرد: بله، ایستگاه اینگونه است که ما ایستگاه ، 9، 18، 8 را کار می کنیم. ایستگاه زیر زمین است، روی زمین نیست که.
دهقان نژاد گفت: پس چرا کارشناس رسمی رفت و نوشت که چون رویش را پوشیده اند من اینجا چیزی پیدا نمی کنم ولی حدس می زنم اینگونه است.
مولوی در پاسخ گفت: همان چیزی که کار شده، پیمانکار روش اجرایش را عوض کرده است، اول ترانشه باز بود ولی تی بی ام دوم آمد و چون ریزش کرد تونل، پیمانکار گفت من روش را عوض می کنم حفاری می کنم و از شما هزینه نمی گیرم.
با وجود صحبت های شفاف طرفین گفت و گو در برنامه تلوزیونی مطالبه شاهد هستیم نصر نیوز یکی از پایگاه های خبری مدعی شده است مولوی گفته است: این اقدام در مقابل گم شدن دکل نفتی که چیزی نیست.
 


نوشته شده در   يکشنبه 24 بهمن 1400  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  676
PDF چاپ چاپ