پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 440
ديروز : 1106
ماه : 39392
 
تاریخ : شنبه 22 آبان 1400     |     کد : 895

شهردار تبریز:

حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان در دستور کار شهرداری تبریز

شهردارتبریز در بازدید از نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس2021) بر ضرورت حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات حوزه شهری نیازمند حمایت از فناوران و افراد دارای ایده و رهکارهای نو است.


مهندس عباس رنجبر با حضور در غرفه سازمان قطار شهری به عنوان متولی زون حمل و نقل در این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: باید برنامه ریزی سالانه ای در خصوص حضور شهرداری تبریز در این چنین نمایشگاه هایی صورت گیرد و ما از امروز برای سال آینده  و این نمایشگاه برنامه مدونی را داشت باشیم تا نیازهای خود را در طول سال به شرکت های فناور اعلام کنیم و شرکت ها بر اساس این نیازها تولید و توان خود را در این راستا هدفگذاری کنند و سال آینده شاهد تعامل بیشتر را شاهد باشیم.
وی گفت: همکاران در بخش حمل و نقل حضور خوبی  را در این نمایشگاه داشتند وضمن شناسایی نیازهای فناورانه این موارد را به فناوران عرضه کرده اند. تولید کنندگان و عرضه کنندگان نیز در نوبه خود توانسته اند به دانش خوبی در این حوزه دست یابند که می تواند در ارائه خدمات ما مفید واقع شود.
رنجبر با تاکید بر گستردگی خدمات شهرداری تبریز در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: حضور ما در این قبیل نمایشگاه ها نباید محدود به بخش خاصی باشد از این رو نه تنها از  فناوران حوزه حمل و نقل بلکه شرکت های دانش بنیانی که در حوزه های مختلف و بخصوص در بخش های خدمات شهری  فعال هستند دعوت می کنیم تا برای رفع مشکلات شهری در کنار ما باشند.
وی ادامه داد : انتظار می رود سه گروه در این نمایشگاه به طور جدی حضور داشته باشد از جمله مدیران و سیاستگذاران و برنامه ریزان  و مدیران دولتی که مسئول برنامه ریزی و خدمات دهی به مردم هستند، حوزه دو تولید کنندگان حوزه فناوری است  تا از دانش جدید و محصولات جدید بتوانند بهره مند شوند و گروه سوم تولید کنندگان صنعتی هستند که می توانند از تولیدات این حوزه در افزایش بازدهی و بهتر کردن فرایند تولید استفاده کنند.
 
 






 


نوشته شده در   شنبه 22 آبان 1400  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  289
PDF چاپ چاپ