پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 297
ماه : 36835
 
تاریخ : پنجشنبه 18 شهريور 1400     |     کد : 874

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

مترو ضرورت شهر تبریز است/ فعالیت عمرانی در مجموعه سازمان قطار شهری حتی یک لحظه نیز تعطیل نبوده است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه قطار شهری به عنوان ضرورت این شهر نام برد و گفت: با توجه به وضعیت ترافیک شهر تبریز ما نیازمند توجه به پروژه مترو و تحقق حمل و نقل ترکیبی هستیم.

حجت الاسلام رسول برگی در حاشیه بازدید از فعالیت‌های عمرانی  ایستگاه های عبوری خط یک قطار شهری تبریز اظهار کرد: در خصوص پروژه مترو قرار نیست ما به صورت سلیقه‌ای عمل کنیم و اینکه من نوعی یا فرد دیگری اعتقادی به مترو ندارد این پروژه را از اولویت خارج کنیم چرا که ضرورت امروز شهر و جامعه ما استفاده از این پتانسیل است و تمامی اعضای شورا نیز به این مهم واقف هستند.
وی ضمن اعلام حمایت است از ادامه پروژه قطار شهری تبریز گفت: ما در کنار این عزیزان خواهیم بود و نشان خواهیم داد که ما نیز به این ضرورت واقف بوده و  قدم های مهمی را در کاهش ترافیک و بهره مندی همشهریان از حمل و نقل عمومی خواهیم برداشت.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فعالیت های عمرانی  در مجموعه سازمان قطار شهری حتی یک لحظه نیز تعطیل نبوده است و تمام تلاش مجموعه تحقق وعده‌های داده شده و اتمام ایستگاه های عبوری خط یک خواهد بود.
برگی خاطرنشان کرد: بدون شک سختی کار در شرایط کرونایی و شرایط سخت اقتصادی قابل توجه است و از همه عزیزانی که در این خصوص نهایت زحمت و تلاش خود را به بهترین شکل ممکن به کار گرفته اند تشکر می کنیم.
وی افزود: عشق و علاقه ای که در تمام پرسنل سازمان قطارشهری  مشهود است  باعث پیشرفت کار بوده و بدون شک معماری که در ایستگاه های جدید کار شده است یادگاری برای شهر تبریز خواهد بود.
وی گفت: در این بازدید مقرر شد برخی از ایستگاه های خط یک که به صورت عبوری بوده در نزدیک ترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار گرفته و مورد بهره برداری قرار گیرد.
در این بازدید که با حضور اعضای شورای شهر تبریز و مدیر عامل سازمان قطار شهری و دیگر مدیران این سازمان انجام شد اعضای حاضر از ایستگاه های ۱۳ قونقا ،۱۴ گازران، ۱۵ لاله و دپوی لاله بازدید کردند.
 





   
 

 


نوشته شده در   پنجشنبه 18 شهريور 1400  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  247
PDF چاپ چاپ