پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 310
ديروز : 1100
ماه : 39122
 
تاریخ : دوشنبه 26 آبان 1399     |     کد : 803

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه عنوان کرد:

فاز اول خط دو در اولویت اجرای پروژه قطار شهری تبریز / پیشرفت 17 درصدی پروژه خط دو قطار شهری تبریز

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از اولویت اجرای فاز یک خط دو قطار شهری تبریز خبر داد.

مصطفی مولوی فرد در نشست مشترک با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه که با حضور شهراری کلانشهر تبریز و معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد اظهار کرد: در طول یک سال گذشته تلاش کردیم تا مشکلات مربوط به قراردادهای مرتبط با این پروژه را رفع کنیم و در در این مدت شاهد پیشرفت قابل توجه این پروژه بودیم.
وی تعامل و همکاری فی مابین این سازمان و قرارگاه خاتم را قابل توجه دانست و گفت: با تعامل و همراهی مشترک امیدواریم بتوانیم با قدرت بیشتری این پروژه را مدیریت کنیم.
وی از پیشرفت 17 درصدی پروژه خط دو قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه با توان تخصصی مهندسان و کارگران و مدیران عملیاتی در حال اجرا است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 1400  حفاری فاز یک خط دو قطار شهری را به اتمام برسانیم.
مولوی با اشاره به فعالیت های عمرانی در خط یک قطار شهری تبریز نیز گفت: خوشبختانه در طول ماه های گذشته تمام ایستگاه های خط یک رفع مانع شده و مشکلی در عبور و مرور شهروندان و جود ندارد.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین سازمان قطار شهری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: این تفاهم نامه در راستای امتداد خط یک و از طریق تراموا خواهد بود .
 


نوشته شده در   دوشنبه 26 آبان 1399  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  273
PDF چاپ چاپ