پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 588
ديروز : 720
ماه : 37846
 
تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399     |     کد : 769

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

متروی تبریز فعال ترین پروژه عمرانی شهری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که متروی تبریز به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و زیرساخت این شهر مورد توجه ویژه قرار دارد گفت: پروژه عظیم متروی تبریز فعال‌ترین پروژه عمرانی شهری است.

 
دکتر جواد رحمتی در بازدید از فاز ۳ خط یک قطار شهری تبریز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده بود تا پایان سال ۹۹ خط یک قطار شهری تبریز به ایستگاه پایانی برسد و طبق وعده‌های داده شده سال گذشته شاهد بهره برداری از تعدادی از ایستگاه ها بودیم و امیدواریم امسال نیز تعداد باقی مانده ایستگاهها به بهره برداری برسد.
وی ضمن تقدیر از خدمات دست‌اندرکاران این پروژه گفت: خوشبختانه پروژه طبق برنامه در جریان است و جا دارد از مدیران، پیمانکاران، مشاوران، کارگران و تمامی عوامل اجرایی تقدیر کنیم و به حق مدیرعامل سازمان توانستند به وعده های خود عمل کرده و طبق برنامه پروژه را مدیریت کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، از پروژه متروی تبریز به عنوان فعال ترین و موفق ترین پروژه شهری نام برد و گفت: در بازدید روز گذشته دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور از قطار میانه- تبریز نیز، موضوع پروژه مترو تبریز مطرح شد و عنوان کردند که برای خود من جای تعجب داشت که با شرایط سخت اقتصادی موجود، مترو تبریز فعال بوده و پیشرفت قابل توجهی دارد و قول حمایت و همراهی دادند تا ان شاالله این پروژه همچنان فعال باشد.
وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته به منظور کلنگ زنی خط سه قطار شهری تبریز طی سال جاری افزود: اگر بتوانیم سه خط مترو تبریز را محقق سازیم بعد از تهران به عنوان نخستین کلانشهری خواهیم بود که توانسته ایم این موضوع را عملیاتی کنیم.
وی ادامه داد: با وجود محدودیت منابع، دولت از طریق تامین اوراق مشارکت در کنار ما بود و در دولت دهم و یازدهم بیشتر حمایت ها از این پروژه صورت گرفته است.
رحمتی خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها ۵۵ درصد از بودجه عمرانی استان تخصیص یافت و این موضوع بر روند پروژه های عمرانی تاثیر گذار بوده است.
 


نوشته شده در   چهارشنبه 21 خرداد 1399  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  171
PDF چاپ چاپ