پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 532
ماه : 36552
 
تاریخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399     |     کد : 752

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه :

کارگاه های قطار شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال است

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از فعال بودن کارگاه های این مجموعه با رعایت پروتکل های ابلاغی بهداشتی خبر داد.

مصطفی مولوی فرد اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند همچنان در مجموعه قطار شهری به عنوان یک اولویت است از این رو دستور العمل سازمان برنامه و بودجه مبنی مقابله با شیوع بیماری ‌کرونا و نحوه فعالیت کارگاه های پروژه های عمرانی به تمامی پیمانکاران ابلاغ شده است.
وی اظهار کرد: در کارگاه های سازمان قطار شهری مسئول بهداشت ایمنی داریم که وظیفه نظارت بر اجرای این ابلاغیه را بر عهده دارند و هر روز اطلاعات مربوطه رصد می شود.
وی با تاکید  بر حفظ الزامات بهداشتی ادامه داد: هرچند مقابله با این ویروس مشکلاتی را برای پیمانکاران و این سازمان به وجود آورده است ولی نسبت به شرایط موجود برنامه ریزی انجام شده تا فعالیت های عمرانی کمترین آسیب را داشته باشند.
مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه ادامه داد: باتوجه به شیوع کرونا از اوایل اسفند ماه سال گذشته طبق برنامه ریزی های به عمل آمده فعالیت در کارگاه ها را به صورت نیمه روزی کرده و وعده ناهار برای پیشگیری حذف شد و تاکید بر این بود که در صورت امکان در سازمان نیز دورکاری انجام شود.
مولوی با اشاره به وقفه ایجاد شده در سرعت کار پروژه های عمرانی سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: با وقفه ای که ایجاد شد از سرعت کار کاسته شده است ولی برای تحقق قولی که در افتتاح فاز ۳ خط یک داده ایم امیدواریم علی رغم این محدودیت ها به قولمان مبنی بر هر سه ماه یک افتتاح با تاخیر دو یا سه هفته ای عمل کنیم.
 


نوشته شده در   دوشنبه 1 ارديبهشت 1399  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  213
PDF چاپ چاپ