دوشنبه 5 آذر 1403
-
22 جمادى الأولى 1446
صفحه اصلی
درباره سازمان
ارکان سازمان
آشنایی با مدیران
چارت سازمانی
خط مشی سازمان قطار شهری تبریز
مدیران عامل قبلی
درباره مترو
پیشینه مطالعات
نقشه مترو
معرفی ایستگاهها
ناوگان
تجهیزات
دستگاه حفاری (T.B.M)
کارخانه سگمنت سازی
پایانه ها توقفگاهها
رویدادهای مهم
رویدادهای مهم
فرهنگ استفاده ازمترو
فرهنگ عمومی
نکات ایمنی در مترو
مترو پناهگاه عمومی
آموزش استفاده از مترو
مناقصات
مناقصات
قراردادهای منعقده
اخبار
گالری تصاویر
تماس با ما
اشیاء گمشده
زمان بندی حرکت قطارها
شما اینجا هستید
صفحه اصلی
مطالب
اخبار
پیشنهادات و انتقادات
آمار سایت
مهمان :
0
امروز :
0
ديروز :
526
ماه :
41406
تاریخ :
شنبه 18 آبان 1398
| کد :
717
لینک کوتاه
حضور سازمان قطار شهری در هفتمین نمایشگاه رینوتکس
سازمان قطار شهری با حضور در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX) نیازهای فناوری خود را معرفی کرد.
این سازمان در قالب زون تخصصی «فناوریهای نوین در مدیریت شهری» در این نمایشگاه حضور یافته است
نمایشگاه رینوتکس از ۱۳ تا ۱۷ آبان ساعت ۱۵ تا ۲۱ در چهار بخش ایدههای فناورانه و استارتاپی، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانشبنیان و نیازمندیهای فناورانه در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار میشود
.
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه
:
عرضه نیازهای فناوری قطار شهری در نمایشگاه رینوتکس عملیاتی شد/ ضرورت کاهش وابستگی به خارج در صنعت قطار شهری
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از عرضه نیاز های فناوری قطار شهری در نمایشگاه رینوتکس خبر داد
.
مصطفی مولوی ضمن بازدید از هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی( رینوتکس) اظهار کرد: با توجه به نوپا بودن صنعت مترو در کشور ما وشرایط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشورمان نیازمند بومیسازی برخی از تکنولوژی ها و بهره مندی از رویکرد تحقیق و پژوهش و نوآوری توسط متخصصین و کارشناسان داخلی هستیم
.
وی ادامه داد: در همین راستا ابزارهای مورد نیاز نوآوری و تحقیقاتی در حوزه های مختلف صنعت مترو احصاء شده و در این بین محورهای مورد نیاز در حوزه های الکتریکی و مکانیکی ،معماری، ابنیه ، خط و حوزه ناوگان مورد تاکید ویژه بوده است
.
وی با اشاره به برخی از نیازهای فناوری و تحقیقاتی در این مجموعه گفت: از جمله این نیازها میتوان به فن های محوری و جت ضد حریق برای سامانه تهویه تونل ها و ایستگاه ها، نرم افزارهای مهندسی مرتبط با سامانه تهویه، الکترو موتورهای گیرلس برای آسانسورها، سیستم درایور برای الکترو موتورهای آسانسور و پله برقی، مصالح نوین مطابق با استانداردهای
NFPA
، زیر ساز های سبک و با سهولت اجرا، مصالح کف مقاوم در برابر لغزندگی، مصالح سازگار با محیط، بتن های مقاوم در برابر دوره های ذوب و یخبندان، بتن الیافی در سگمنت ، تولید تکیه مرکزی و ریل زبانه دستگاه های سوزن و کراس اور به صورت کاملا بومی، بومی سازی درب های حفاظتی اشاره کرد
.
وی با تاکید بر ضرورت کاهش وابستگی به خارج در صنعت مترو گفت: امروز صنعت مترو از نظر ابنیه و مسیر تقریباً به خارج وابستگی نداریم اما در بقیه سیستم های مترو از جمله ناوگان، تجهیزات و ... باید تلاش کنیم تا وابستگی به خارج را به حداقل برسانیم
.
نوشته شده
در
شنبه 18 آبان 1398
توسط
مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز
تعداد بازدید
251
PDF
چاپ
Powered By :
ITShams.ir
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای سازمان قطارشهری تبریز و حومه محفوظ می باشد.