پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 440
ديروز : 1106
ماه : 39392
 
تاریخ : يکشنبه 28 مهر 1398     |     کد : 707

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

تحقق مهندسی ارزش در پروژه مترو مشهود است/ جسارت در ریسک مهندسی پروژه مترو را فعال تر کرده است

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به پیشرفت قابل قبول پروژه مترو تبریز گفت: مترو تبریز به عنوان یکی از مهترین پروژه های شهری محسوب می شود و خوشبختانه شاهد مهندسی ارزش در این مجموعه هستیم.

محمد حسین اسحقی در بازدید ازعملیات عمرانی فاز سه خط یک مترو تبریز اظهار کرد: امروز به همراه مدیرعامل سازمان قطار شهری و همکارانمان در معاونت عمرانی شهرداری بازدیدی اساسی از تمامی ایستگاه های این فاز داشتیم و فرایند کارها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دادیم.
وی ادامه داد: تیم حاضر با جسارت  و قبول ریسک های احتمالی هر لحظه از بازنگری در اقدامات نترسیده است و این ریسک پذیری پیشرفت کمی و کیفی عملیات را در پی داشته است.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، ادامه داد: ریسک مهندسی در پروژه مترو تبریز تاثیر مهمی در کاهش هزینه ها داشته است و میلیاردها تومان صرفه جویی از این محل صورت گرفته است به طوری که با روش های ابداعی کار را پیش برده و در نتیجه کار را زیباتر کرده و جسارت در ریسک مهندسی  پروژه مترو را فعال تر کرده است.
اسحقی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیات تمامی متخصصین این حوزه خاطرنشان کرد: تمامی پروژه ها با مبالغ کم و یا زیاد به اتمام می رسد اما تجربه و اندوخته ای که حاصل این اقدامات است باید در دیگر پروژه ها به کار گرفته شود امروز ما برای هزینه هایمان نیازمند مهندسی ارزش مجدد هستیم تا از تجربیات مهندسان و بهره برداران سابق استفاده کنیم.
وی ضمن تقدیر از زحمات مدیر عامل سازمان قطار شهری و پرسنل این مجموعه گفت: شجاعت ، جسارت و همت شخص مهندس مولوی در پیشبرد این پروژه غیر قابل انکار است و از همینجا از تمامی زحمتکشان این پروژه و حمایت های استاندار ، شهردار و شهرداران مناطق و تمامی سازمان های درگیر در پروژه تقدیر و تشکر می کنیم.













 
فیلم بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری کلان‌شهر تبریز از پروژه فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز


نوشته شده در   يکشنبه 28 مهر 1398  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  380
PDF چاپ چاپ