پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 440
ماه : 38152
 
تاریخ : شنبه 26 مرداد 1398     |     کد : 685

خبر خوش در بازدید از پروژه قطار شهری تبریز

صدور مجوز کمیسیون ماده 23 جهت شروع عملیات اجرایی خط3 مترو تبریز

پیش بینی ردیف بودجه مستقل در سال99

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه قطار شهری تبریز اظهار کرد: مردم تبریز شایسته استفاده بیشتر از خط مترو هستند که در این خصوص در بودجه سال 99 برای آغاز عملیات اجرایی خط 3 اعتبارات لازم در ردیف بودجه عمرانی کشور پیش بینی خواهیم کرد.
محمد باقر نوبخت ضمن تایید صدور مجوز کمیسیون ماده 23 جهت شروع عملیات اجرایی خط 3 مترو تبریز خاطرنشان کرد: جمع بندی بازدید از پروژه قطار شهری تبریز در سفر قبلی و امروز نشان می‌دهد اقدامات شایسته ای برای پیشرفت پروژه قطار شهری تبریز تاکنون صورت گرفته است.
وی مدیران قطار شهری را خوش قول دانست و گفت: تجربه نشان داده است که دوستان ما  به قولشان عمل می کنند از این رو ما نیز در خصوص تخصیص اعتبار اقدام می کنیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افتتاح خط یک مترو تبریز در سال‌جاری خبر داد و گفت: با روند فعلی طی سال جاری و در سفر بعدی شاهد  افتتاح خط یک مترو تبریز خواهیم بود.
نوبخت همچنین برای سرعت بخشیدن به حفاری تونل های خط دو با درخواست مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه مبنی بر رسیدن به برنامه زمان بندی پروژه وجبران عقب  ماندگی پروژه با تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار اضافی در سال جاری به خط دو قطار شهری موافقت و دستورات لازم را صادر کرد.


















 


نوشته شده در   شنبه 26 مرداد 1398  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  545
PDF چاپ چاپ