پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 412
ماه : 37338
 
تاریخ : شنبه 13 بهمن 1397     |     کد : 637

بازدید مدیران ارشد شهرداری از پروژه قطار شهری تبریز

جمعی از مدیران ارشد شهرداری کلانشهر تبریز از فعالیت های عمرانی سازمان قطار شهری تبریز و حومه بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور دکتر ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز ، معاونین، شهرداران مناطق، روسای سازمان ها،رئیس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد حاضرین در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه قطار شهری تبریز قرار گرفتند.

مدیران شهری از فاز دو خط یک قطار شهری ایستگاه ۹ (میدان قطب)، ۱۰(شهید بهشتی) ، ۱۱ (میدان ساعت )و فاز ۳، ایستگاه های۱۲(محققی )، ۱۳(قونقا )،۱۴(گازران )،۱۶(میدان امام حسین لاله )،  ۱۸(شهرک نور ) و  در  پایان از دپوی لاله خط یک قطار شهری تبریز بازدید کردند.
شهردار کلانشهر تبریز در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه با وجود تمام مشکلات تلاش کرده‌ایم تا پروژه قطار شهری تبریز به صورت کامل فعال باشد گفت: قطار شهری تبریز یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری کلانشهر تبریز به حساب می آید از این رو تلاش کردیم تا فعالیت عمرانی در این مجموعه با قدرت ادامه داشته باشد.
وی از آماده سازی چند ایستگاه مربوط به فاز سوم خط یک قطار شهری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای نمونه ایستگاه ۱۲ رو به اتمام است اما مشکل نبود پله برقی یکی از مسائلی است که اتمام پروژه در این بخش را با چالش روبرو کرده است.
وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تا با اتخاذ تصمیمات و برنامه های لازم، بحث پله برقی را در ایستگاه‌ها حل کنیم ولی به سامان مطلوب رساندن آن، زمان بر خواهد بود.















 
 
 
 
 


نوشته شده در   شنبه 13 بهمن 1397  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  344
PDF چاپ چاپ