پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 297
ديروز : 1433
ماه : 37750
 
تاریخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393     |     کد : 300

حضور مدیران عامل قطار های شهری کشور و اتحادیه قطار های شهری و شرکت مادر تخصصی در سازمان

به گزارش واحد فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان، جلسه اتحادیه قطارهای شهری کشور در سازمان قطار شهری تبریز برگزارشد. این جلسه متشکل از اتحادیه قطار های شهری کشورو شرکت مادر تخصصی و با حضور مدیران عامل قطارهای شهری شهرهای مشهد، اهواز، کرمانشاه،برگزارشد.

به گزارش واحد فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان، جلسه اتحادیه قطارهای شهری کشور در سازمان قطار شهری تبریز برگزارشد. این جلسه متشکل از اتحادیه  قطار های شهری کشورو شرکت مادر تخصصی و با حضور مدیران عامل قطارهای شهری  شهرهای مشهد، اهواز، کرمانشاه،برگزارشد.

در ابتدای جلسه، مهندس پشمینه آذر مدیر عامل سازمان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، به ارائه گزارش در خصوص پیشرفت پروژه و آخرین وضعیت تست و راه اندازی آزمایشی اولین رام قطارهای تبریز پرداختند.

در ادامه مهندس پورمهدی معاونت امور عمرانی استانداری و ریاست هیئت مدیره سازمان قطار شهری تبریز،ضمن ارج نهادن به حضور خانواده حمل ونقل ریلی در استان، به تبیین مواضع سازمان در خصوص بهره برداری کامل از قطارشهری پرداختند.

میهانان پس از جلسه، از قطار در حال آزمایش نهایی در مسیر فاز یک خط یک بازدید به عمل آوردند. و مسیر 6 ایستگاه آماده بهره برداری را با قطار طی کردند. 

گزارش تصویری.(واحد فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان)


نوشته شده در   پنجشنبه 23 مرداد 1393  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  1020
PDF چاپ چاپ