پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 440
ديروز : 1106
ماه : 39392
 
تاریخ : پنجشنبه 24 مرداد 1392     |     کد : 204

جلسه اعضای جدید شورای شهر تبریز با عوامل سازمان قطار شهری تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان، 11تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با مدیر عامل محترم و عوامل دیگر سازمان جلسه معارفه داشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان، 11تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با مدیر عامل محترم و عوامل دیگر سازمان جلسه معارفه داشتند.

در این جلسه آقایان جعفری، خاماچی،حاجی پور،حقیان،شهین باهر،حاجی زاده، بابایی، شیاری و خانمها: آهور، حضرتی و المیرا خاماچی در جلسه حضور داشتند. در ابتدای جلسه، مدیر عامل سازمان گزارشی جامع از پروژه و پیشرفت فیزیکی وریالی آن دادند. ومشکلات پیش روی قطارشهری از قبیل عدم تملک حوالی ایستگاه 11(میدان ساعت) ایستگاه 14(گازران) و ایستگاه 15(لاله) که ضروری است هرچه سریعتر تملک گردد.مطرح، واعضای شورای جدید قول مساعد دادند که به محض به روی کار آمدن شهردار انتخابی، مسائل را جهت اجرای سریع مطرح نمایند. در پایان جلسه ضمن اعلام پیشرفت فیزیکی 57% خط یک، مدیر عامل سازمان از آماده بهره برداری بودن فاز یک خبر داد که به محض ورود واگن ها به بهره برداری خواهد رسید. وایشان اذعان داشتند که اگر تا پایان شهریور 92 بتوانند شهرداری محترم، حوالی ایستگاه میدان ساعت را تملک نمایند تا پایان سال93 فاز دوم را نیز تا میدان ساعت جلو پیش ببرند.در پایین اعضای محترم از مرکز کنترل فرمان ونمایشگاه دائمی مترو تبریز نیز بازدید به عمل آورده واز زحمات خادمان قطار شهری تبریز، تقدیر وتشکر نمودند










نوشته شده در   پنجشنبه 24 مرداد 1392  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  2225
PDF چاپ چاپ