پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 348
ماه : 43713
 
تاریخ : دوشنبه 23 مهر 1403     |     کد : 1487

فرماندار کلانشهر تبریز:

تلاشهای شبانه روزی مترو مطابق با زمان بندی اعلامی امیدآفرین است/ تکمیل خط دو با گذر از هسته مرکزی شهر از نیازهای ضروری است.

فرماندار تبریز و هیئت فنی همراه با حضور در پروژه فاز اول خط دو، در جریان پیشرفت فیزیکی ایستگاه دانشسرا و عملیات اجرایی آن قرار گرفت.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل ونقل ریلی، فرماندار تبریز و هیئت فنی همراه با حضور در پروژه فاز اول خط دو، در جریان پیشرفت فیزیکی ایستگاه دانشسرا و عملیات اجرایی آن قرار گرفت.

یونس فاتح با اشاره به اعلام زمان بندی تکمیل فاز اول خط دو در سال آینده تصریح کرد: با حضور در پروژه خط دو، شاهد تلاشهای شبانه روزی عزیزان در مجموعه مترو هستیم که این اهتمام برای ما و شهروندان گرامی امیدآفرین است و تا جایی که امکان دارد در رفع موانع و مشکلات پیش روی این پروژه اقدام خواهیم کرد و مصوبات مربوط به مترو در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و به فرایند آن سرعت داده می شود و همچنین مشکلاتی در خصوص کمبود سیمان در پروژه وجود دارد که در اسرع وقت این مشکل را نیز برطرف خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: با شناختی که از روحیه پیگیری بالای مدیرعامل مترو در تمامی سطوح شهرداری سراغ داریم، شاهد پیشرفت ها و تلاش ها هستیم و امروز به همراه معاونان محترم با حضور در پروژه، به تلاشگران بومی و متخصص در مترو خداقوت عرض می کنیم و قدردان زحمات این عزیزان هستیم


















نوشته شده در   دوشنبه 23 مهر 1403  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  106
PDF چاپ چاپ