پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 478
ماه : 75317
 
تاریخ : چهارشنبه 16 خرداد 1403     |     کد : 1424

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

تحکیم اراده مدیریت شهری برای پروژه متروی تبریز از آغاز به کار شورای ششم

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز از تحکیم اراده مدیریت شهری برای تسریع اجرای پروژه مترو تبریز خبر داد و گفت: دومین خط متروی تبریز بر اساس جدول زمانی مشخص شده در حال اجراست.

به گزارش امورارتباطات سازمان، روح الله دهقان نژاد در جریان بازدید از روند اجرای پروژه خط دو مترو تبریز بر اهمیت توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر تبریز تاکید کرد و گفت: پروژه بزرگ مترو تبریز مشمول برنامه های مهم شورای ششم است و بر همین اساس در کنار شهرداری تبریز ایستاده ایم.

وی اظهار کرد: تهیه اساسنامه و راه اندازی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز یکی از گام های اساسی در راستای تحقق توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر تبریز بود.

دهقان نژاد تصریح کرد: اجرای دقیق برنامه های مدون برای قطار شهری تبریز نیازمند ایجاد ساختار لازم با تکیه بر هم افزایی مدیریتی بود و در این راستا سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اجرای طرح های مطالعاتی، تسریع روند جذب و تخصیص بودجه لازم برای خط دو مترو تبریز را آغاز کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز بهره مندی از توان مجموعه ای از پیمانکاران برای اجرای همزمان بخش های مختلف عمرانی پروژه خط دو مترو تبریز را نقطه عطف پیشرفت اجرایی بر اساس جدول زمان بندی دانست.

روح الله دهقان نژاد همچنین به تصویب دو هزار و چهار صد میلیارد تومان ارواق مشارکت اشاره کرد و گفت: با تزریق به موقع منابع مالی، اجرا و در نهایت بهره برداری از این پروژه تسریع می شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 16 خرداد 1403  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  45
PDF چاپ چاپ