پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 582
ديروز : 859
ماه : 38967
 
تاریخ : يکشنبه 28 آبان 1402     |     کد : 1325

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز:

عملیات بتن ریزی شبانه در ایستگاه ۸ خط دو متروی تبریز/ تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی در عمق زمین

یعقوب وحیدکیا از بتن ریزی شبانه در ایستگاه ۸ خط ۲ و فعالیت‌های عمرانی بی وقفه و شبانه روزی در پروژه خط ۲ متروی تبریز خبر داد.

 به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا از بتن ریزی شبانه در ایستگاه ۸ خط ۲ و فعالیت‌های عمرانی بی وقفه و شبانه روزی در پروژه خط ۲ متروی تبریز خبر داد.
 مدیرعامل متروی تبریز ضمن اشاره به اتمام کل دیوارهای سازه‌ای ایستگاه ۸ (دانشسرا) بیان کرد: در یک ماه اخیر ۱۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی در کف سالن بلیط فروشی ایستگاه انجام شده است و علاوه بر عملیات بتن‌ریزی  شبانه، آرماتوربندی کف سالن بلیط فروشی به صورت مستمر در انجام است
 وی افزود: در تراز (سالن بلیط فروشی) عملیات خاکبرداری به اتمام رسیده و آرماتوربندی و بتن‌ریزی در حال انجام است که پس از اتمام این مرحله عملیات خاکبرداری و اجرای دو مورد فوق در ترازهای پایین‌تر انجام خواهد شد و و تلاش می‌شود همزمان با اتمام حفاری در فاز اول خط ۲ (خط فاصل قراملک تا ایستگاه میدان دانشسرا) تمهیدات لازم برای خروج دستگاه TBM بعمل آید.
 وحیدکیا در پایان سخنانش تصریح کرد: ایستگاه شماره ۸ (دانشسرا، مقابل استانداری)  با ۲۲۳۰۰ متر مربع مساحت از ۴ طبقه تشکیل شده است که دربردارنده ساختارهای تجاری، بلیط فروشی، تجهیزاتی و تراز سوار شدن به قطار است که مطابق زمانبندی و روزشمار نصب شده در خرداد 1404 به اتمام خواهد رسید.


نوشته شده در   يکشنبه 28 آبان 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  1404
PDF چاپ چاپ