پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 582
ديروز : 859
ماه : 38967
 
تاریخ : پنجشنبه 18 آبان 1402     |     کد : 1321

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در بازدید از خط ۲ مطرح کرد:

 اقدامات مثبتی در پیشبرد عملیات اجرایی خط دو مشهود است

جبارعلی ذاکری در بازدید از فاز اول خط دو از روند مطلوب عملیات اجرایی مخصوصاً در حفاری تونل عمیق خط دو خبر داد.

 به گزارش امور ارتباطات سازمان، جبارعلی ذاکری در بازدید از فاز اول خط دو از روند مطلوب عملیات اجرایی مخصوصاً در حفاری تونل عمیق خط دو خبر داد.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه شهردار تبریز در بازدید از ایستگاه‌های فاز اول بیان کرد: در شش ماه گذشته اقدامات و پشتیبان جدی از سوی شهردار و شورای اسلامی برای سامان مطلوب این پروژه مشهود است و حرکات مثبتی در روند اجرایی، احداث و مسیر دیده می شود و به موازات آن، برنامه‌ریزی‌هایی برای تعیین و تکلیف ایستگاه‌ها انجام گرفت و در بازدید امروز از ایستگاه‌های قراملک، شهرک امام، قره آغاج و دانشسرا، برنامه‌های ارائه شده توسط پیمانکار نیز بررسی شد.
 وی افزود: اقدامات مثبتی مخصوصاً در مسیر دیده می‌شود و طبق قول داده شده، ان شاءالله، دستگاه حفار اول در آذرماه از مقابل استانداری (ایستگاه دانشسرا) خارج می‌شود و حفاری مسیر از قراملک تا میدان دانشسرا به اتمام می‌رسد و بر اساس مشاهدات اتمام حفاری در فاز اول خط دو در آذرماه عملیاتی و امکان‌پذیر است و باقیمانده حفاری که ۴۱۰ متر تا ایستگاه دانشسرا وجود دارد در آذرماه به اتمام می‌رسد.
 جبارعلی ذاکری ضمن اشاره به نگرانی‌های موجود در خصوص ایستگاه‌های فاز اول خط تصریح کرد: در بازدید امروز معلوم شد که تمام ایستگاه‌ها فعال شده و با توضیحاتی که از سوی مجموعه سازمان و پیمانکار شنیدیم امیدواریم که طبق زمانبندی اعلامی، پروژه به اتمام برسد.
 وی در پایان سخنانش گفت: بیشترین مشکل در روند اجرا و اتمام آن، آزردگی و نارضایتی اهالی بود که در بازدید امروز هم شهردار محترم و هم هیئت بازدید کننده بر تسریع عملیات اجرایی و اتمام پروژه طبق زمانبندی اعلامی در دستگاه روزشمار تاکید کردند.
 


نوشته شده در   پنجشنبه 18 آبان 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  136
PDF چاپ چاپ