پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 582
ديروز : 859
ماه : 38967
 
تاریخ : پنجشنبه 4 آبان 1402     |     کد : 1314

دیدار مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با خانواده شهید (( سرهنگ خلبان صادق فلاحی ))

یعقوب وحیدکیا بهمراه جمعی از مدیران و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان، با حضور در منزل سرهنگ خلبان شهید صادق فلاحی با خانواده این شهید بزرگوار، دیدار و بر مقام شامخ وی ادای احترام کردند .

به گزارش امورارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی، یعقوب وحیدکیا بهمراه جمعی از مدیران و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان، با حضور در منزل سرهنگ خلبان شهید صادق فلاحی با خانواده این شهید بزرگوار، دیدار و بر مقام شامخ وی ادای احترام کردند .
در این دیدار یعقوب وحیدکیا باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت: ما همه مدیون خون مطهر شهدا هستیم و هر جا که خون شهید ریخته می شود آنجا مقدس است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی با تجلیل از فداکاری ها و جانفشانی های شهدای سانحه سقوط هواپیمای آموزشی در تبریز افزود : خلبانان رشید پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز در جریان نقص فنی هواپیمای آموزشی، تصمیمی سرنوشت ساز گرفتند که موجب حیرت همگان شد و با نثار جان خود هواپیما رادر مکانی فرود آورده اند که کمترین تلفات جانی را در پی داشته است و از بروز فاجعه انسانی جلوگیری کرده اند .
وی اشاره کرد و گفت : شهید صادق فلاحی از جمله خلبانان متبحر و برجسته نیروی هوایی بود که علاوه بر مهارت در خلبانی همواره روح بلند وی جویای کمالات و به دنبال کسب معنویات بود و یک لحظه از یاد خدا غافل نمی شد و در اثر تزکیه نفس به مقام بالایی دست یافته بودند.
گفتنی است ؛ خلبان شهید صادق فلاحی متولد سال ۱۳۶۰ مرودشت در استان فارس، در دوم اسفند سال ۱۴۰۰ در تبریز به همراه خلبان شهید علیرضا حنیفه‌زاد پس از برخاستن از باند پرواز پایگاه دوم شکاری شهید فکوری دچار نقص فنی شده و کنترل هواپیما را از دست می‌دهند که با جانفشانی و ایثار جان خود  و جهت پیشگیری از فرود هواپیما در منطقه مسکونی، در منطقه‌ای خلوت سقوط کرده و به درجه شهادت نائل شدند.
در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبود و هدیه از همسر و دختر شهید بزرگوار تجلیل شد.

 









نوشته شده در   پنجشنبه 4 آبان 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  144
PDF چاپ چاپ