پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 445
ديروز : 1340
ماه : 39649
 
تاریخ : شنبه 29 مهر 1402     |     کد : 1308

در نشست مسئولان شهرداری منطقه ۵ و متروی تبریز مطرح شد:

 گسترش همکاری‌های بین سازمانی در حوزه املاک

یعقوب وحید کیا در جلسه مشترک با مسئولان شهرداری منطقه ۵ از گسترش همکاری‌ها در راستای پیشبرد اهداف مهم شهری در حوزه احداث مترو و ساماندهی املاک موجود در حوزه جغرافیایی آن شهرداری خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان، یعقوب وحید کیا در جلسه مشترک با مسئولان شهرداری منطقه ۵ از گسترش همکاری‌ها در راستای پیشبرد اهداف مهم شهری در حوزه احداث مترو و ساماندهی املاک موجود در حوزه جغرافیایی آن شهرداری خبر داد.
 مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی ضمن اشاره به تسریع امور در حوزه تعیین و تکلیف املاک و مستغلات موجود در شهرداری منطقه ۵ افزود: در جلسه مشترک مقرر شد صدور قراردادهای زمینهای واگذار شده به سازمان در اسرع وقت انجام و در صورت درخواست مترو نسبت به بارگذاری و صدورپیش پروانه نیز اقدام گردد.
با عنایت به اهمیت منابع غیر نقدی در بودجه سازمانی، لزوم همکاریهای فی مابین مناطق و سازمان حمل و نقل ریلی برای تسریع در امر بهره گیری از منابع فوق، و به تبع آن تسریع در انجام پروژه احداث مترو، مورد تأکید دوطرف قرارگرفت.
 وحیدکیا در پایان، برگزاری جلسات مشترک بین شهرداری‌های مناطق، سازمان ها و ارگان‌های ذیربط را موجب تسریع عملیات احداث مترو بیان کرد و از نشست‌های مستمر تا حصول نتیجه مطلوب خبر داد
 







نوشته شده در   شنبه 29 مهر 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  1220
PDF چاپ چاپ