پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 445
ديروز : 1340
ماه : 39649
 
تاریخ : پنجشنبه 2 شهريور 1402     |     کد : 1278

با امضای تفاهم‌نامه بین مترو و سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری صورت گرفت:

احداث مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت تبریز

مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت با امضای تفاهم نامه بین سازمان حمل و نقل ریلی با سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلانشهر تبریز با هزینه کرد ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت با امضای تفاهم نامه بین سازمان حمل و نقل ریلی با سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلانشهر تبریز با هزینه کرد ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی با اشاره به تصمیم شورای عالی سرمایه گذاری مبنی بر استفاده مفید از فضای موجود در ایستگاه میدان ساعت تصریح کرد: هدف دو مجموعه درون سازمانی معطوف به احداث یک بنای ماندگار در راستای معماری خاص شهری و لحاظ قدمت تاریخی میدان ساعت بود که هر دو ارگان در سامان و اجرای این پروژه مهم دنبال منابع و بهره برداری های مالی نبودند و تمرکز ما بر روی احداث چنین بنای ماندگار برای شهر تبریز است.
وی افزود: آغاز این پروژه، طلیعه ای است برای اجرایی کردن بناهای ماندگار با رویکرد معماری خاص ایرانی و بومی که در آینده در سایر ایستگاه‌های خط یک و دو عملیاتی می‌شود.
حسین منیری فر، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز نیز با اشاره به استفاده از پتانسیل سازمانی داخل مجموعه شهرداری بیان کرد: تبادل تفاهم نامه مشارکتی احداث مجتمع تجاری، خدماتی میدان ساعت یکی از رویدادهای بی‌نظیر در داخل مجموعه شهرداری است که سازمان عمران، رسالت اجرای سازه و تحویل فضاهای تجاری،فرهنگی را عهده دار است .
امضای این تفاهم نامه و اجرای آن با هزینه کرد بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان، بستری را فراهم آورد تا دو مجموعه از این رویداد استقبال کنند و هر دو سازمان با وحدت درون سازمانی بتوانند موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورند.

















نوشته شده در   پنجشنبه 2 شهريور 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  137
PDF چاپ چاپ