پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 445
ديروز : 1340
ماه : 39649
 
تاریخ : يکشنبه 22 مرداد 1402     |     کد : 1271

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی:

تسریع عملیات اجرایی ایستگاه‌های آخونی و گجیل خط دو/ شروع احداث لینک ارتباطی بین خط ۱ و ۲ در ایستگاه گجیل

یعقوب وحیدکیا در بازدید میدانی از فاز اول خط دو، ضمن تشریح عملیات اجرایی ایستگاه دانشسرا از تسریع اجرای ایستگاه های آخونی (شماره 4) و گجیل (شماره 6) خبرداد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان، یعقوب وحیدکیا در بازدید میدانی از فاز اول خط دو، ضمن تشریح عملیات اجرایی ایستگاه دانشسرا از تسریع اجرای ایستگاه های آخونی (شماره 4) و گجیل (شماره 6) خبرداد.
مدیرعامل سازمان در راستای برنامه‌ریزی برای سرعت بخشی ایستگاه‌های فاز یک خط دو در بازدید از ایستگاه‌های گجیل تا دانشسرا عنوان کرد: معاونت فنی سازمان به همراه مشاوران و شهرداران محترم مناطق در خصوص تملک و تحویل زمین برای ایجاد لینک ارتباطی بین خط یک و دو، عملیات اجرایی احداث این لینک را در ایستگاه گجیل شروع کرده اند. و سازمان بر آن است که تا قبل از اتمام فاز یک خط دو، این لینک مهم را بمنظور پشتیبانی ناوگان خط دو ایجاد نماید.
یعقوب وحید کیا با اشاره به روند مطلوب عملیات عمرانی و اجرایی ایستگاه دانشسرا (شماره ۸) افزود: اسکلت و سازه ایستگاه در حال تکمیل است و در حال حاضر ۱۸ هزار متر مکعب خاکبرداری در این ایستگاه انجام شده است و به دنبال آن هستیم که در مرحله بعدی سقف دوم ایستگاه را نیز احداث نماییم تا طبق زمان‌بندی به فونداسیون و تونل برسیم.
وی افزود: دستگاه حفار(TBM) روزانه، 9 تا 10 رینک حفاری انجام می دهد و با پیشروی مناسب، ان شاءالله طبق زمانبندی در ایستگاه 8 دمونتاژ خواهدشد.
مدیرعامل سازمان از تسریع در عملیات اجرایی ایستگاه های آخونی(4) و گجیل(6) نیز خبر داد و تصریح کرد: در روزهای آتی با اجرای طرحهای ترافیکی ویژه تا عملیات اجرایی این دو ایستگاه نیز تسریع می شود.
وی درپایان سخنانش گفت: براساس الزامات و تعهدات پیمانکار، سازمان برآن است که طبق زمانبندی اعلام شده فاز یک خط دو را در زمان مقرر به اتمام برسد و برای رسیدن به این هدف، در کنار تسریع عملیات عمرانی، همت جمعی مدیریت واحد شهری و همراهی مسئولان نیز جزو ملزومات است که با توجه به شرایط موجود امری امکانپذیر است
























 


نوشته شده در   يکشنبه 22 مرداد 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  242
PDF چاپ چاپ