پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 896
ديروز : 1474
ماه : 40220
 
تاریخ : چهارشنبه 31 خرداد 1402     |     کد : 1251

ایستگاه فرهنگی در متروی تبریز برگزار شد:

 مراسم گرامیداشت روز ازدواج در ایستگاه میدان ساعت متروی تبریز

ایستگاه فرهنگی در متروی تبریز به مناسبت روز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری روابط عمومی، پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان حمل و نقل ریلی و گروه جهادی حوزه علمیه خواهران تبریز در ایستگاه میدان ساعت برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات سازمان، ایستگاه فرهنگی در متروی تبریز به مناسبت روز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) با همکاری روابط عمومی، پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان حمل و نقل ریلی و گروه جهادی حوزه علمیه خواهران تبریز در ایستگاه میدان ساعت برگزار شد.
در این مراسم، غرفه های متنوعی برای شهروندان آماده شده بود که غرفه خانه کودک (رنگ آمیزی و مسابقه های مختلف و اهدای جوایز کودکانه)، غرفه حس خوب بندگی (پذیرایی و اهداء یادبود و قطعه فرش حرم آستان قدس رضوی)، غرفه مشاوره ازدواج آسان و ترویج فرزندآوری از آن جمله است.
 در این مراسم در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، به بانوان علاقه‌مند روسری و یادبود اهدا شد.
 در بخش دیگر برنامه فرهنگی، دکتر جوادی فام با حضور در ایستگاه مشاوره های تخصصی ازدواج و آشنایی با ملاک های صحیح همسر را به مراجعه کنندگان ارائه نمود.
 گفتنی است در این برنامه فرهنگی، بین دختران جوان، گل پخش شد و از مسافران و شرکت کنندگان مراسم نیز با شربت و شیرینی پذیرایی گردید





















نوشته شده در   چهارشنبه 31 خرداد 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  136
PDF چاپ چاپ