پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 896
ديروز : 1474
ماه : 40220
 
تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1402     |     کد : 1249

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی در بازدید میدانی از فاز یک خط ۲ بیان کرد:

فاز اول خط ۲ متروی تبریز تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ نصب روزشمار اتمام پروژه برای رسیدن به هدف بهره برداری انجام می‌گیرد.

یعقوب وحیدکیا در بررسی های میدانی و بازدید از فاز یک خط ۲، از ایستگاههای ۸ (میدان دانشسرا)، ۲ (شهرک امام) و ۱ (قراملک)، از بهره‌برداری فاز ۱ با ۵ ایستگاه (حدفاصل قراملک تا میدان دانشسرا) تا دو سال آینده خبر داد

به گزارش امورارتباطات سازمان، یعقوب وحیدکیا در بررسی های میدانی و بازدید از فاز یک خط ۲، از ایستگاههای ۸ (میدان دانشسرا)، ۲ (شهرک امام) و ۱ (قراملک)، از بهره‌برداری فاز ۱ با ۵ ایستگاه (حدفاصل قراملک تا میدان دانشسرا) تا دو سال آینده خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی ضمن اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه درخط دو بیان کرد: در بازدید از ایستگاه ۸ (میدان دانشسرا)، سقف ایستگاه در حال اتمام است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، رمپ‌های ایستگاه نیز احداث می‌شود. دیواره‌های ایستگاه قبل از عید به اتمام رسیده است و ما در تلاشیم تا بتوانیم در اسرع وقت عملیات اجرایی سطوح زیرزمینی ایستگاه را شروع و خاک‌برداری کنیم و طبق زمان.بندی انجام شده، ایستگاه را به اتمام برسانیم.
یعقوب وحیدکیا به زمان‌بندی اتمام پروژه در فاز یک خط دو اشاره کرد و گفت: ما امیدواریم در فاز یک خط دو که شامل ایستگاه های ۱ (قراملک) ، ۲ (شهرک امام)، ۳(چهارراه دامپزشکی) ، ۵ (روبروی بیمارستان امیرالمومنین) و ۸ (میدان دانشسرا) تا دو سال آینده در مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.
این موضوع برای مجموعه سازمان حائز اهمیت بوده و ایستگاه‌های مزبور در مکانهای مسافرخیز قرار گرفته است و در برنامه ریزی مهندسی شده و هدف‌گذاری اتمام پروژه برآنیم تا به زودی روزشمار اتمام پروژه را در ایستگاه های فاز یک خط دو نصب نماییم تا ضمن اطلاع رسانی شفاف به شهروندان، بتوانیم در موعد مقرر پروژه را به اتمام برسانیم.
 



























نوشته شده در   سه شنبه 30 خرداد 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  1010
PDF چاپ چاپ