پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 896
ديروز : 1474
ماه : 40220
 
تاریخ : چهارشنبه 24 خرداد 1402     |     کد : 1246

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در ایستگاههای خط یک متروی تبریز

حکیمه غفوری به همراه شهردار کلانشهر تبریز در بررسی های میدانی از فاز دوم خط یک به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در ایستگاه ها، واگن ها و فضای مترو تاکید کرد

به گزارش امور ارتباطات سازمان، حکیمه غفوری به همراه شهردار کلانشهر تبریز در بررسی های میدانی از فاز دوم خط یک به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در ایستگاه ها، واگن ها و فضای مترو تاکید کرد.
حکیمه غفوری با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی ایستگاه‌ها اذعان داشت: خط یک مترو تبریز در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و روزانه هزاران نفر از شهروندان با حضور در ایستگاه‌ها و واگن‌ها از مترو استفاده می کنند. لازم است مسائل فرهنگی به جد در تمامی ایستگاه‌های مترو پیگیری و اجرا شود. توجه به تابلوهای هنری، اشاعه فرهنگ ناب اسلام و آموزه‌های الهی، برگزاری مراسم فرهنگی و شاد برای شهروندان در مناسبت‌های ملی و مذهبی از نکات قابل توجه در سامان مسائل فرهنگی است که انتظار داریم مجموعه مترو به صورت کامل به این دغدغه های فرهنگی توجه نمایند.
گفتنی است متروی تبریز در این راستا با همکاری تشکل‌های فرهنگی از جمله طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران تبریز و سازمان فرهنگی هنری در سال جاری چندین برنامه فرهنگی اجرا نموده که با استقبال شهروندان مواجه شده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 خرداد 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  332
PDF چاپ چاپ