پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 896
ديروز : 1474
ماه : 40220
 
تاریخ : چهارشنبه 24 خرداد 1402     |     کد : 1245

حضور شهردار کلانشهر تبریز به همراه عضو شورا در خط یک

بررسی های میدانی از نواقص خط یک متروی تبریز

یعقوب هوشیار به همراه حکیمه غفوری از فاز دوم خط یک حد فاصل ایستگاه استاد شهریار تا میدان ساعت بازدید کرد

به گزارش امور ارتباطات سازمان، یعقوب هوشیار به همراه حکیمه غفوری از فاز دوم خط یک حد فاصل ایستگاه استاد شهریار تا میدان ساعت بازدید کرد.
شهردار کلانشهر تبریز با حضور در ایستگاه های استاد شهریا، فلکه دانشگاه و میدان ساعت از نزدیک با نواقص این فاز از خط یک متروی تبریز بازدید نمود و تصریح کرد: برخی نواقص جزئی در این خط باید در اسرع وقت توسط همکاران مجموعه مترو رفع گردد.
او با حضور در اتاق سیستم تهویه ایستگاه دانشگاه و گالری تجهیزات برقی بر راه‌اندازی این سیستم که ابزار آن موجود است تاکید کرد.
وی در پایان سخنانش به عنوان ذیربط پروژه تاکید کرد: تمامی نواقصی که برای کامل شدن یک ایستگاه لازم است، باید ضمن احصای جزء به جزء تا هفته آینده مشخص شود تا برای رفع کامل آن نواقص زمانبندی و تصمیم گیری های لازم اتخاذ گردد.
گفتنی است خط یک متروی تبریز به طول ۱۷.۲ کیلومتر با ۱۸ ایستگاه به صورت تمام وقت در فاز اول و دوم(حد فاصل ائل گلی تا میدان ساعت) به شهروندان خدمات رسانی می‌کند و در فاز سوم (حدفاصل میدان ساعت تا شهرک نور لاله) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در اختیار مردم است تا که با برنامه ریزی های انجام شده و اعلام سازمان حمل و نقل ریلی تمام نواقص جزئی خط یک و خدمات‌رسانی تمام وقت درسه فاز خط یک تا پایان شهریور سال جاری محقق خواهد شد.
 


















نوشته شده در   چهارشنبه 24 خرداد 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  160
PDF چاپ چاپ