پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 896
ديروز : 1474
ماه : 40220
 
تاریخ : چهارشنبه 24 خرداد 1402     |     کد : 1244

دادستان تبریز:

در پروژه مترو، کارهای ارزشمندی در زیرزمین کلانشهرتبریز انجام شده است

بابک محبوب علیلو، دادستان تبریز با حضور در پروژه خط 2 متروی تبریز از ایستگاه ( 3 )این خط و حفاری تونل عمیق و همچنین دستگاه حفار(TBM) غربی بازدید کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی، بابک محبوب علیلو، دادستان تبریز با حضور در پروژه خط 2 متروی تبریز از ایستگاه ( 3 )این خط و حفاری تونل عمیق و همچنین دستگاه حفار(TBM) غربی بازدید کرد.
دادستان تبریزضمن اشاره به عظمت پروژه و انجام کارهای ارزشمند درعمق تبریز، بیان کرد: در کل جهان استفاده از حمل و نقل ریلی و زیرزمینی حائز اهمیت است؛ زیرا در موضوع ترافیک شهری، مسائل زیست محیطی، صرفه جویی در وقت و هزینه مردم، نقش اساسی ایفا می‌کند و مردم نیز باید با دست اندرکاران و مجموعه متروی تبریز همراهی کنند تا این پروژه به سرانجام برسد و در اختیار آنها قرار گیرد.
 وی افزود: من ازتک تک عزیزان که به نحوی از انحا در حوزه های کارشناسی، مدیریتی، فنی و نیز کارکنان و کارگران تلاشگراین پروژه تقدیر و تشکر و خداقوت عرض می کنم و از سوی دیگر انتظار داریم که حتماً در پروژه مترو و سایر پروژه های مشابه مسائل فنی، حفاظتی و ایمنی را مدنظر قرار گیرد تا با پیش بینی های لازم از بروز هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود

























 


نوشته شده در   چهارشنبه 24 خرداد 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  157
PDF چاپ چاپ