پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 338
ديروز : 1402
ماه : 38970
 
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1402     |     کد : 1235

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی تأکید کرد:

پیشروی و فعالیت مستمر عملیات اجرای تونل فاز اول خط 2 متروی تبریز

یعقوب وحیدکیا در جریان بررسی و پایش‌های میدانی از تونل فاز اول خط دو -حدفاصل قراملک تا میدان دانشسرا- ، از حساسیت بالای اجرای پروژه و گردش صحیح اطلاعات در حوزه‌های مختلف اجرا، پایش و کنترل‌های روسطحی و ... خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان، یعقوب وحیدکیا در جریان بررسی و پایش‌های میدانی از تونل فاز اول خط دو -حدفاصل قراملک تا میدان دانشسرا- ، از حساسیت بالای اجرای پروژه و گردش صحیح اطلاعات در حوزه‌های مختلف اجرا، پایش و کنترل‌های روسطحی و ... خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل‌ریلی، ضمن اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی مهندسی شده در تمام ابعاد پروژه بیان کرد: اجرای تونل در بافت شهری، اطمینان از لحاظ نمودن استانداردهای مُدوّن و نحوه تعامل با شهروندان از جمله موارد مهمی است که سازمان حمل ونقل ریلی در کنار تاکید بر انجام صحیح و کامل اقدامات اجرایی، قراردادی و حقوقی توسط پیمانکار و مشاور طرح، به آن توجه و حساسیت دارد.
وی افزود: با توجه به درک حساسیت موضوع از طرف عوامل پروژه، بازدیدهایی را از طول مسیر انجام دادیم. پیمانکار پروژه، گزارش‌های فنی و اجرایی لازم را ارائه داد. در این بررسی‌ها و کنترل‌های انجام شده، فرآیند امور در حد استاندارد و قابل قبول بوده و همکاری بسیار مطلوبی نیز از سوی شهروندان گرامی با عوامل پروژه در جریان است.
یعقوب وحیدکیا در پایان سخنانش گفت: حضور فعال مجموعه سازمان در بررسی‌های میدانی و پیگیری جزء به جزء امور این نوید را می‌دهد که با تلاش‌های همه‌جانبه در آینده‌ای نزدیک شاهد اتمام عملیات احداث تونل فاز اول خط ۲ به طول ۱۰ کیلومتر باشیم و به تَبَع آن گامی اساسی برای شروع عملیات ایستگاه‌سازی و بهره‌برداری از این فاز تا دو سال آینده برداریم.
مدیر عامل متروی تبریز، به لزوم رعایت تمام اصول ایمنی و فنی برای جلوگیری از هرگونه حادثه و خسارت جانی، مالی در اجرای پروژه های مترو توسط عوامل اجرایی از جمله پیمانکاران و مشاورین تاکید کرد و الزام آنها به رعایت جزئیات فرآیند اجرا را امری ضروری تلقی کرد




نوشته شده در   شنبه 13 خرداد 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  219
PDF چاپ چاپ