پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 508
ماه : 36487
 
تاریخ : دوشنبه 8 خرداد 1402     |     کد : 1233

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی تأکیدکرد:

پیگیری مداوم امور مهندسی و تأمین تجهیزات مورد نیاز خط 2 متروی تبریز

یعقوب وحیدکیا از پیگیری‌های مستمر مسائل سخت خط 2 در امور مهندسی و تامین تجهیزات مورد نیاز آن طی بررسی های میدانی و جلسات متعدد برای تسریع در عملیات اجرایی خبر داد

به گزارش امور ارتباطات، یعقوب وحیدکیا از پیگیری‌های مستمر مسائل سخت خط 2 در امور مهندسی و تامین تجهیزات مورد نیاز آن طی بررسی های میدانی و جلسات متعدد برای تسریع در عملیات اجرایی خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی با اشاره به پیچیدگی‌های سیستم های مورد نیاز (مترو سیستم) خط دو افزود: پچیدگی های سیستم و دانش فنی مورد نیاز، راندمان و نرخ پیشروی، هزینه سرمایه گذاری اولیه و هزینه‌های جاری، ایمنی کار، الزامات کارفرما و شرایط کاری جزو موارد مهمی است که سازمان به صورت مستمر با بررسی میدانی و برگزاری جلسات پیگیری می کند.
وی افزود: این جلسات طی سالیان قبل برگزار می شده اما با توجه به اعلام زمانبندی اتمام پروژه در فاز اول خط ۲ در این ماه، توجه به نواقص از جمله تأمین تجهیزات، پیگیری های مستمربرای تسریع در عملیات عمرانی ضروری می نماید.
وی در پایان سخنانش گفت: تجهیزات مورد نیاز خط 2 اعم از سیگنالینگ، سیستم مخابراتی و اسکادا، شبکه فیبر نوری، پله های برقی، آسانسور ها و ... به سبب استفاده مستمر در ایستگاه ها باید دارای کیفیت بالایی باشند از این رو در تلاشیم با خرید بهینه، تمامی استانداردهای جهانی را در این زمینه مد نظر قرار دهیم.


نوشته شده در   دوشنبه 8 خرداد 1402  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  130
PDF چاپ چاپ