پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 508
ديروز : 1642
ماه : 37930
 
تاریخ : چهارشنبه 24 اسفند 1401     |     کد : 1186

استاندار آذربایجان‌شرقی :

اجرای سریع عملیات عمرانی مترو باعث کاهش حجم ترافیک تبریز می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی تکمیل و بهره برداری ایستگاه ‌های خط ۱ مترو تبریز را موجب تسهیل در تردد شهروندان و کاهش حجم ترافیکی شهری دانست و گفت: توسعه حمل و نقل عمومی و توجه روز افزون به مترو توان کاهش ترافیک شهر را دارد.

به گزارش امورارتباطات سازمان، سردار عابدین خرّم  در آیین افتتاح از ایستگاه قونقا قطار شهری تبریز ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: امروز با زحمات شبانه روزی کارکنان و مهندسین مجموعه شهرداری تبریز ایستگاه قونقا مورد بهره برداری گرفت  و با این اقدام مثبت شاهد تکمیل  ۱۰۰  درصدی خط یک مترو تبریز و مسافرگیری در ۱۸ ایستگاه این خط خواهیم بود.
وی با قدردانی از اجرای دقیق و سریع  پروژه‌ عمرانی این ایستگاه علی رغم وجود مشکلات خاطرنشان کرد: جای بسی خرسندی است که در احداث این ایستگاه از معماری ایرانی اسلامی استفاده شده است. از طرفی  با حل شدن فاینانس خط ۲ مترو که با پیگیرهای مستمر به ثمر نشست امیدواریم شاهد  شتاب بیشتر اجرای  این پروژه باشیم و همچنین با عزم راسخ مدیریت شهری در توسعه حمل و نقل عمومی می توان شاهد شروع عملیات عمرانی خط ۳ تبریز در سال آینده باشیم.
خرّم با بیان اینکه با توسعه حمل و نقل عمومی می‌توان ترافیک موجود در کلانشهر تبریز را کاهش داد، تصریح کرد: فرهنگ سازی استفاده شهروندان تبریز از حمل و نقل عمومی از دیگر عواملی است که می‌تواند از حجم ترافیکی معابر شهری بکاهد


نوشته شده در   چهارشنبه 24 اسفند 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  186
PDF چاپ چاپ