پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 493
ماه : 37715
 
تاریخ : پنجشنبه 11 اسفند 1401     |     کد : 1171

دیدار :

دیدار مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با خانواده شهید حسن سلطانی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریزبه همراه جمعی از معاونان،مدیران و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح این سازمان با خانواده معظم شهید حسن سلطانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحید کیا همزمان با اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان ضمن حضور در شهید سلطانی از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.
وی در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند و باید قدردادن این خانواده ها باشیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز اظهار کرد: آرامش کشور مرهون استقامت، رشادت و شجاعت های شهدا است و انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان امروز به جایگاه والایی رسیده است.
وی جایگاه ویژه مادران شهدا و همسران شهدا را مورد توجه قرار داد و افزود: فرزندان شهدا باید قدردان مادرانی باشند که با استقامت و همراهی راه همسران شهید خود را ادامه داده اند.
وحید کیا،ادامه داد: خانواده های شهدا مایه افتخار جامعه هستند و خدمت به این خانواده ها وظیفه ما است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در ادامه این دیدار با اهدای لوح و هدیه نفیسی از خانواده شهید حسن سلطانی تقدیر کرد.









نوشته شده در   پنجشنبه 11 اسفند 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  154
PDF چاپ چاپ