پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 531
ديروز : 1301
ماه : 38758
 
تاریخ : سه شنبه 9 اسفند 1401     |     کد : 1169

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی بودجه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در سال آینده

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از تحقق ۹۰ درصدی بودجه این سازمان طی سال جاری خبر داد و گفت: بودجه سازمان حمل و نقل ریلی شهری امسال ۲۶۳۶ میلیارد تومان بود که ۲۱۸۶ میلیارد آن محقق شده است.

به گزارش امورارتباطات سازمان، یعقوب وحیدکیا امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان ۳۷۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال جاری ۴۰ درصد افزایش داشته است.

 

به گفته وی، ۳۴۷۳ میلیارد تومان از بودجه سال آینده شامل بودجه عمرانی و ۲۳۷ میلیارد نیز بودجه جاری است.

وحیدکیا از پیش بینی ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای سال آینده خبر داد و افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان نیز طرح مشارکتی با بخش خصوصی برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: اوراق مشارکت جدید برای سال ۱۴۰۲ نیز ۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ۲۴۰ میلیارد تا پایان سال برای خط ۱ مترو هزینه می‌شود و در کل امسال ۷۰۰ میلیارد برای خط ۱ هزینه شده است.

وحیدکیا از پیش بینی ۱۰۰ میلیارد تومان برای مطالعه و اجرای خط سوم مترو خبر داد و گفت: همچنین پنج میلیارد برای مطالعه خط چهارم هزینه خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، با توجه به پیگیری‌های انجام یافته از دولت، تا پایان سال ۱۴۰۳، چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای خط ۲ هزینه خواهد شد.

وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۳ هشت ایستگاه احداث می‌شود و مسافرگیری در ایستگاه‌های ۱، ۲، ۳، ۵ و ۷ انجام می‌گیرد و در ایستگاه های ۴ و ۶ عبور داده خواهد شد.

وحیدکیا با اشاره به دیگر برنامه های این سازمان برای سال آتی، تصریح کرد: رفع نواقص ایستگاه ۱۱ با سه میلیارد تومان، رفع نواقص ایستگاه ۱۳ و ۱۴ سه میلیارد تومان، خدمات سیگنالینگ چهار میلیارد تومان و پایانه لاله با ۱۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: همچنین مبلغ هفت میلیارد تومان برای اجرای برنامه های فرهنگی و هفت میلیارد تومان نیز جهت اجرای برنامه های ورزشی برای سال آینده در نظر گرفته شده است.


نوشته شده در   سه شنبه 9 اسفند 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  133
PDF چاپ چاپ