پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 338
ديروز : 1402
ماه : 38970
 
تاریخ : پنجشنبه 6 بهمن 1401     |     کد : 1147

عضو شورای شهر تبریز:

شتاب عملیات اجرایی پروژه مترو با سیاست‌گذاری درست شورا در تامین بودجه/ حرکت جهادی مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی قابل تقدیر است.

به گزارش امور ارتباطات سازمان، غلامرضا احمدی با حضور در ایستگاه قونقا شتاب اجرایی پروژه را مثبت ارزیابی کرد و نتیجه سیاستگذاری شورا در تامین بودجه خط یک را افتتاح ایستگاه های باقیمانده در سال جاری عنوان نمود.

غلامرضا احمدی، با اشاره به اینکه مترو یک اَبَرپروژه بوده و در سیستم‌های حمل و نقل عمومی از آن به عنوان حمل و نقل پاک و پایدار یاد می‌کنند، تسریع در بهره‌برداری از ایستگاه ها را حائز اهمیت دانست وی افزود: خوشبختانه با حرکت جهادی مجموعه سازمان در این چند ماه شاهد افتتاح دو ایستگاه ۱۴ و ۱۵ بودیم که با اتمام آنها، شماره معکوس برای اتمام خط یک متروی تبریز آغاز شده است به طوری که امروز در بازدید از ایستگاه قونقا و پیشرفت ۸۸ درصدی آن، تلاش بر آن است که این ایستگاه تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و تقدیم شهروندان شود. عضو شورای شهر تبریز به معماری خاص این ایستگاه اشاره نمود که از الگوهای معماری ملی و اسلامی بهره برده و در کنار توجه به این شاخص مهم، کیفیت اجرای آن نیز در سطح بالایی قرار دارد. توجه به مقوله معماری ایستگاه ها مطالبه اصلی مردم و شورا بود که خوشبختانه امروز شاهد تحقق این مقوله مهم هستیم احمدی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل اجرایی که با وجود سرمای شدید، این فعالیت ها تداوم یافته اذعان داشت: تا به الان حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برای ایستگاه قونقا هزینه شده است و ما شاهد هستیم که حتی روزهای جمعه نیز فعالیت های پروژه مترو تعطیل نشده و بنده از این فرصت استفاده می کنم و از تمامی کارگران، پیمانکاران، مهندسان و مسئولان زحمتکش مترو تقدیر و تشکر می کنم


نوشته شده در   پنجشنبه 6 بهمن 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  61
PDF چاپ چاپ