پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 352
ماه : 37886
 
تاریخ : پنجشنبه 8 دي 1401     |     کد : 1124

شهردار کلانشهر تبریز:

تحقق وعده‌ اتمام ایستگاه‌های گازران و لاله/ رفع موانع موجود برای اتمام ایستگاه قونقا و بهره‌برداری از آن تا پایان بهمن ماه سال جاری

به گزارش امور ارتباطات سازمان، شهردار کلانشهر تبریز به همراه معاون حمل ونقل و ترافیک و مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی از آخرین وضعیت عملیات عمرانی و اجرائی ایستگاه قونقا (شماره 13) خط یک متروی تبریز بازدید کرد.

هوشیار ضمن ابراز خرسندی از تحقق وعده اتمام پروژه در ایستگاه‌های گازران (شماره 14) و لاله (شماره 15) مطابق روزشمار نصب شده گفت: خوشبختانه مجموعه سازمان حمل ونقل ریلی طبق زمان‌بندی متعهد به اتمام ایستگاه‌های باقیمانده خط یک بوده و روند پیشرفت ایستگاه قونقا، آخرین قدم در اتمام کل خط یک نیز نسبتاً قابل قبول است. اما لازم است با برنامه‌ریزی دقیق، پشتیبانی مالی منظم و بیشتر کردن شیفت‌های کاری، طبق روزشمار و زمانبندی اعلام شده، این ایستگاه نیز در مدار بهره‌برداری قرار بگیرد. شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به برخی نواقص دیگر خط یک اذعان داشت: این نواقص دارای بار مالی سنگین بوده، که از آن‌ها نیز غفلت نکرده‌ایم، از جمله این نواقص، سیستم تهویه است که برای ما مهم بوده و جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود. همکاران سازمان نیز به جدّ پیگیر این موضوع هستند و رویکرد و رسالت ما این است که در اندک زمانی تمامی نواقص مرتفع شده و مردم بتوانند از حداکثر ظرفیت حمل ونقل ریلی استفاده نمایند.








نوشته شده در   پنجشنبه 8 دي 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  203
PDF چاپ چاپ