پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 445
ماه : 38269
 
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1401     |     کد : 1116

تحقق ۱۰۳ درصدی بودجه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از تحقق بودجه ۱۰۳ درصدی این سازمان تا پایان آذرماه خبر داد

به گزارش امورارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا پیش از ظهر امروز در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: نزدیک به ۶۰ درصد از بودجه عمرانی شهرداری تبریز به صورت مستقیم و غیرمستقیم به حمل و نقل اختصاص دارد و سهم سازمان حمل و نقل ریلی از بودجه شهر دو هزار و ۵۰۰ همت است.
وی افزود: منابع بودجه سازمان حمل و نقل ریلی از محل درآمدهای نقدی و غیرنقدی همچون املاک تأمین می ‌شود.
 
وحیدکیا با اشاره به تأکید شهردار تبریز در خصوص تحقق بودجه مناطق و سازمان‌ها اعلام کرد: شهردار تبریز روزهای دوشنبه در جلسه شهرداران مناطق و روزهای سه‌شنبه در جلسه مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه پیگیری تحقق بودجه و ارائه راهکارهایی برای آن را در دستور جلسات قرار می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: تحقق بودجه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در شش‌ماهه نخست سال ۱۰۸ درصد بود که در حال حاضر به ۱۰۳ درصد رسیده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز همچنین در این نشست از تحقق بودجه ۹۰ درصدی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز خبر داد.
سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.


نوشته شده در   سه شنبه 29 آذر 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  73
PDF چاپ چاپ