پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 417
ماه : 38281
 
تاریخ : چهارشنبه 9 آذر 1401     |     کد : 1100

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز مطرح کرد:

کارمندان بسیجی مسئولیت خطیری را در پاسداشت فرهنگ بسیج بر دوش دارند/ لزوم توجه به خصایص ناب بسیجی بودن در بین کارمندان بسیجی

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: خصوصیات شاخص بسیجی باید در رفتار و کردار کارمندان بسیجی متجلی شود و کارمندان بسیجی مسئولیت خطیری را در پاسداشت فرهنگ بسیج بر دوش دارند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحید کیا در نشست مشترک با اعضای شورای پایگاه بسیج شهید فاتح سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: وقتی نام بسیجی در کنار نام کارمندی قید می شود در این صورت مسئولیت وی دو چندان است. وی توجه به رفتارها و نیت اعمال را یادآور شد و گفت: همیشه باید نیت اعمالمان در راستای تکامل باشد و نکند خدای نکرده اعمالمان برای رسیدن به مقام ، قدرت و ثروت باشد که در این صورت دچار خسران شده ایم. وی ادامه داد: خلوص در نیت ها و رفتارها باید سرلوحه عمل ما قرار گیرد و در این صورت است که در دل توده مردم جا می گیریم. وحید کیا لزوم توجه به خصایص ناب بسیجی بودن در بین کارمندان بسیجی را مورد تاکید قرار داد و افزود: اخلاق، کردار، رفتار و پندار مناسب را باید همه تمرین کنیم و در رفتارمان همیشه خدا و پیامبر را از یاد نبریم. وی افزود: ریشه بسیاری از مشکلات ما از عدم توجه ما به اخلاقیات نشات می گیرد و باید همه ما اخلاقیات را در اولویت قرار دهیم. در پایان این نشست اعضای شورای پایگاه بسیج شهید فاتح سازمان با اهدای لوح تقدیر از دکتر وحید کیا به عنوان مدیر ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس تقدیر کردند.
 







نوشته شده در   چهارشنبه 9 آذر 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  145
PDF چاپ چاپ