پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 702
ماه : 38187
 
تاریخ : يکشنبه 15 آبان 1401     |     کد : 1076

با حضور سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز صورت گرفت؛

کارشناسان، مهندسان وکارگران برگزیده معاونت بهره برداری متروی تبریز مورد تجلیل قرار گرفتند

آیین تجلیل از کارشناسان، مهندسان و کارگران برگزیده معاونت بهره برداری متروی تبریز با حضور سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحید کیا در این آیین با اشاره به بازگشایی فاز سه خط یک مترو تبریز گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر با آغاز مدارس و دانشگاه ها ما باید تلاش کنیم تا سهم  مشخصی از جابجایی مسافر را داشته باشیم.
وی با اشاره به تلاش این مجموعه در راستای اتمام عملیات عمرانی خط یک مترو تبریز گفت: تلاش ما این است که بتوانیم خط یک مترو تبریز را  به طور کامل مورد بهره برداری قرار دهیم.
وی ادامه داد: حادثه در تمام خطوط ریلی به وقوع می پیوندد و ما باید به دور از حواشی ضمن درس آموختن از اتفاقات گذشته تلاش کنیم تا این اتفاقات دیگر تکرار نشود.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، ادامه داد: برای عدم تکرار حوادث ریلی تاکید بر دقت نظر در بخش های فنی ناوگان و به روز رسانی استانداردها است و تمامی استانداردهای پیش بینی شده در قانون در بازگشایی فاز سه خط یک نیز مورد تاکید بوده است.
وحید کیا، با تاکید بر توان فنی و تخصصی کارشناسان و مهندسان این سازمان گفت: تبریز در بحث های فنی و تاسیسات همیشه حرف جدیدی برای گفتن داشته است و کارشناسان چینی بارها به توان کارشناسان ما در مقابل کارشناسان دیگر استان ها اذعان داشته اند.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز عدالت در پرداخت ها را مورد توجه قرار داد و گفت: تمامی همکاران ما در هر پستی قرار می گرند به عنوان مدیر ان بخش هستند و انتظار ما عمل به تعهدات و وظایف محوله به بهترین شکل ممکن است و در مقابل ما نیز متعهد به رعایت عدالت در پرداخت ها هستیم .
وحیدکیا، با تاکید بر نظارت و کنترل در بخش های مختلف سازمان حمل و نقل ریلی تبریز گفت: انتظار داریم نظارت و کنترل در بخش های مختلف با دقت و حساسیت ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.
وی متذکر شد که تمام مدیران سازمان  همیشه دغدغه همکاران را داشته اند و بخش بهره برداری ویترین سازمان در ارائه خدمات مطلوب به مردم است و باید با هماهنگی ، همکاری و همفکری مسائل مربوطه  را در راستای خدمات رسانی مطلوب به همشهریان پیگیری کنیم
گفتنی است؛ در این آیین کارشناسان، مهندسان وکارگران برگزیده معاونت بهره برداری سازمان حمل و نقل ریلی تبریز مورد تقدیر قرار گرفتند.
























 





 


نوشته شده در   يکشنبه 15 آبان 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  227
PDF چاپ چاپ