پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 702
ماه : 38187
 
تاریخ : شنبه 14 آبان 1401     |     کد : 1075

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز تشریح کرد:

آخرین وضعیت عملیات عمرانی ایستگاه قونقا خط یک متروی تبریز

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز آخرین وضعیت عملیات عمرانی و اجرایی ایستگاه قونقا(شماره ۱۳) خط یک متروی تبریز را تشریح کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحید کیا اظهار کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی همکارانمان و سرعت بخشی بر عملیات عمرانی در طول یک ماه گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته در اواسط بهمن ماه شاهد افتتاح این ایستگاه خواهیم بود.
وی، با اشاره به ویژگی های ایستگاه ۱۳ خط یک مترو تبریز گفت: این ایستگاه در مساحتی بالغ بر ۱۲ هزارو۶۰۰ متر مربع و ۲۵ متر پایین تر از سطح زمین طراحی شده است.
وحیدکیا، اهتمام این سازمان در توجه به طراحی داخلی ایستگاه ها مورد توجه قرار داد و گفت: طراحی این ایستگاه بر اساس بهره گیری از معماری سنتی و مکتب هنری آذربایجان انجام شده است.
وی، با اشاره به نصب روزشمار اتمام عملیات در این ایستگاه اظهار کرد: عملیات عمرانی و اجرایی این ایستگاه بر اساس زمان بندی مشخص پیش می رود و متعهد به وعده داده شده در خصوص اتمام عملیات هستیم‌.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، افزود: در حال حاضر عملیات آجرکاری سنتی تونل دسترسی شمالی به سکوی سوار شدن به اتمام رسیده و عملیات سرامیک کاری و آجرکاری به روش سنتی دیوارهای ورودی ضلع جنوب غربی ایستگاه در حال انجام است.
وحیدکیا، از اتمام عملیات بتن ریزی سقف تونل دسترسی شمالی خبر داد و گفت: در طول یک ماه گذشته قالب بندی سقف ورودی جنوب غربی برای بتن ریزی انجام شده است و عملیات عمرانی و اجرایی در این ایستگاه ادامه دارد.


نوشته شده در   شنبه 14 آبان 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  271
PDF چاپ چاپ