پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 445
ديروز : 1340
ماه : 39649
 
تاریخ : چهارشنبه 27 مهر 1401     |     کد : 1062

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز خبر داد:

آغاز به کار مجدد دستگاه حفار تونل غربی خط دو بعد از هفت ماه تعطیلی  / حفاری خط  دو سرعت می گیرد.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از آغاز به کار حفاری  دستگاه TBM بعد از هفت ماه تعطیلی خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحید کیا در جریان بازدید از خط  دو مترو تبریز گفت: در حال حاضر حفاری در خط دو مترو تبریز در جریان است و امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته شاهد توسعه فعالیت ها در این خط باشیم.

وی با اشاره به خرید 10 کیلومتر نوار نقاله (تسمه صنعتی برای حمل و جابه‌ جایی مواد و قطعات) جهت حفاری  تونل خط  دو  ادامه داد:  با خرید این حجم از نوار نقاله پیش بینی می‌کنیم حفاری فاز اول خط دو سرعت بیشتری گرفته و شاهد تکمیل حفاری در این فاز در کمترین زمان ممکن باشیم. 8351 متر از تونل قسمت غربی خط دو مترو تبریز در حال حاضر حفاری شده است و با مرتفع شدن مشکلات پیمانکار، حفاری تونل فاز اول از سمت غربی خط دو (قراملک تا میدان دانشسرا) بعد از هفت ماه تعطیلی، دوباره از سر گرفته می‌شود.

وحید کیا، همچنین در نشست مشترک با پیمانکار و مشاور خط دو مترو تبریز، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه قرار گرفت و میزان پیشرفت کار و پشتیبانی‌های صورت گرفته را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است، سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز امروز از ایستگاه شماره 3 خط دو مترو تبریز فرایند حفاری تونل مترو و محل شفت پشتیبان دستگاه حفار تونل مترو بازدید کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 27 مهر 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  163
PDF چاپ چاپ