پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 310
ديروز : 1100
ماه : 39122
 
تاریخ : پنجشنبه 7 مهر 1401     |     کد : 1051

دیدار :

دیدار سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با خانواده غواص شهید سید حسن جوادی حسینی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریزبه همراه جمعی از معاونان،مدیران و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح این سازمان با خانواده معظم غواص شهید سید حسن جوادی حسینی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحید کیا همزمان با هفته دفاع مقدس ضمن حضور در منزل غواص شهید سید حسن جوادی حسینی از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.
وی در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند و باید قدردادن این خانواده ها باشیم.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز اظهار کرد: آرامش کشور مرهون استقامت، رشادت و شجاعت های شهدا است و انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان امروز به جایگاه والایی رسیده است.
وی جایگاه ویژه مادران شهدا و همسران شهدا را مورد توجه قرار داد و افزود: فرزندان شهدا باید قدردان مادرانی باشند که با استقامت و همراهی راه همسران شهید خود را ادامه داده اند.
وحید کیا،ادامه داد: خانواده های شهدا مایه افتخار جامعه هستند و خدمت به این خانواده های وظیفه ما است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در ادامه این دیدار با اهدای لوح و هدیه نفیسی از خانواده شهید حسن جوادی حسینی تقدیر کرد.









نوشته شده در   پنجشنبه 7 مهر 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  296
PDF چاپ چاپ