پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 508
ديروز : 1375
ماه : 39105
 
تاریخ : سه شنبه 29 شهريور 1401     |     کد : 1043

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز تاکید کرد :

لزوم استفاده از نتایج تحقیقات موانع پیشروی اجرای پروژه های عمرانی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز بر لزوم استفاده از نتایج تحقیقات پژوهشی در مسائل مرتبط با پروژه های عمرانی و به خصوص نتایج تحقیقات مرتبط با موانع پیش روی این پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، یعقوب وحید کیا در جلسه دفاع از پژوهش صورت گرفته در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با موضوع «بررسی عوامل موثر در افزایش زمان و هزینه احداث خط یک قطار شهری تبریز» اظهار کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه به عنوان موضوعی بنیادی باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: انجام این قبیل پژوهش‎ها‎ و شناسایی و تحليل موانع پيش‎روي اجرای پروژه‎های عمرانی و استفاده از نتایج این تحقیقات در دستگاه‎های اجرایی ضروری است.
گفتنی است؛ این پژوهش که توسط بابک خاوندی (از پرسنل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز و عضو گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز) و با راهنمایی آقای دکتر محمدباقر بهشتی (عضو سابق شورای شهر و رئیس اسبق مرکز پژوهش‎های شورا) و مشاوره آقای دکتر حسین اصغرپور (رئیس سابق مرکز پژوهش‎های شورا) انجام گرفته بود، به بررسی «میزان افزایش هزینه اجرای خط یک قطار شهری تبریز نسبت به برآورد اولیه» و «تعیین و رتبه بندي عوامل موثر بر افزایش زمان و هزینه این پروژه» پرداخته است.


نوشته شده در   سه شنبه 29 شهريور 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  220
PDF چاپ چاپ