پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 297
ديروز : 1433
ماه : 37750
 
تاریخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401     |     کد : 1020

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز:

راه اندازی شش دستگاه پله برقی در ایستگاه 8 خط یک مترو تبریز

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از راه اندازی شش دستگاه پله برقی در ایستگاه 8 ( آبرسان) خط یک مترو تبریز خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، دکتر یعقوب وحید کیا اظهار کرد: این تعداد دستگاه با هزینه ای بالغ بر 19 میلیارد تومان خرید، نصب و راه اندازی شده است.
وی گفت: برای بهره مندی مردم عزیزمان از ورودی شمالی و جنوبی در این ایستگاه در مجموع به 12 دستگاه پله برقی نیاز داریم که در حال حاضر 6 دستگاه در ورودی شمالی به طور کامل نصب شده و آماده استفاده همشهریان است و در ورودی جنوبی نیز دو دستگاه در حال نصب است و طی روزهای آتی نیز 4 دستگاه به محض تحویل نصب می شود.
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، عمق این ایستگاه را 23 متر عنوان کرد و گفت: این ایستگاه در سه طبقه طراحی شده است و با توجه به عمق قابل توجه 23 متری، نصب پله برقی استفاده از مترو در این ایستگاه را تسریع خواهد کرد.
وحید کیا با اشاره به ضرورت حمایت از تولید داخل در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین خاطرنشان کرد: پله برقی های خریداری شده تولید داخل بوده و حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان در این عرصه در دستور کار ما قرار دارد.
 


نوشته شده در   چهارشنبه 9 شهريور 1401  توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  118
PDF چاپ چاپ