پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 531
ماه : 37761
 
تاریخ : دوشنبه 11 دي 1396     |     کد : 528

باز گشایی مسیر میدان امام حسین(ع) به چهارراه لاله با تلاش های شبانه روزی شهرداری وسازمان

به گزارش واحد فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، مسیر میدان امام حسین(ع) به طرف چهارراه لاله که چندین سال، به خاطر اجرا و احداث ایستگاه امام حسین (ع) مترو بسته شده بود، با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی و توجه ویژه شهرداران محترم منطقه 7 و منطقه 3 و همچنین عوامل اجرایی سازمان قطار شهری تبریز بازگشایی می شود.

به گزارش واحد فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز، مسیر میدان امام حسین(ع) به طرف چهارراه لاله که چندین سال، به خاطر اجرا و احداث ایستگاه امام حسین (ع) مترو بسته شده بود، با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی و توجه ویژه شهرداران محترم منطقه 7 و  منطقه 3 و همچنین عوامل اجرایی سازمان قطار شهری تبریز بازگشایی می شود.

مهندس اصغر باقری فر، سرپرست سازمان قطار شهری تبریز خاطر نشان کرد:  مجموعه شهرداری، شبانه روز در تلاشند تا شهروندان گرامی و فهیم تبریز در رفاه وآسایش باشند. ایستگاه میدان امام حسین(ع) لاله  که ایستگاه 16 خط یک قطار شهری تبریز بوده ودر فاز سوم خط یک واقع شده است، عملیات اجرایی آن بلافاصله بعد از اتمام حفاری تونل های عمیق شروع شده بود. ناگزیر برای احداث ایستگاه، خیابان اصلی  باید بسته می شد و مسیر تردد از طریق خیابان های فرعی انجام می گردید. در نهایت با تلاش های بی وقفه، برای تسهیل تردد  ماشین ها با آسفالت ریزی در چند روز آینده بازگشایی می شود تا در این محور شهروندان گرامی مسیری را که مجبور به دور زدن از خیابان فرعی بودند به راحتی از طرف میدان امام حسین(ع) به چهارراه لاله تردد نمایند. لازم است از زحمات و تلاش های شهرداران محترم منطقه هفت و منطقه سه کلانشهر تبریز که برای به ثمر رسیدن این مهم، در کنار سازمان قطار شهری تبریز بوده و از هیچ گونه، تلاشی در اجرای مطلوب پروژه مضایقه نکرده اند، تشکر و قدر دانی کنیم.

مهندس باقری فر به همراه  مهندس سلامی، مدیر کل حراست شهرداری کلانشهر تبریز، در جریان بازدید از اجرای پروژه بازگشایی، عنوان کرد: مسلّماً پروژه ساخت مترو در کلانشهرها، مشکلاتی به همراه دارد و ما نیازمند همراهی شهروندان برای ساختن شهری زیبا و مدرن در چشم اندازهای مترو هستیم تا با بهره برداری از این ایستگاهها، تلخی های دوران ساخت، به شیرینی مبدل شود.














نوشته شده در   دوشنبه 11 دي 1396  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  1195
PDF چاپ چاپ