پیشنهادات و انتقادات
 
  آمار سایت
مهمان : 0
امروز : 0
ديروز : 354
ماه : 37803
 
تاریخ : پنجشنبه 25 دي 1393     |     کد : 340

برگزاری مراسم آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای در سازمان

به گزارش واحد فرهنگی، اجتماعی وروابط عمومی و همچنین پایگاه مقاومت بسیج سازمان، امروز همایشی در خصوص بصیرت و آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی برگزار شد.

به گزارش واحد فرهنگی، اجتماعی وروابط عمومی  و همچنین پایگاه مقاومت بسیج سازمان، امروز همایشی در خصوص بصیرت و آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا نظری در دو محور بصیرت و آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای به بیان مواقع جداگانه هر دو پرداخت.

ایشان با بیان مثال یاران امام حسین(ع) و بصیرت ایشان در خصوص پیمانی که با امام معصوم (ع) بسته اند حضرت ابوالفضل العباس(ع) را نمونه ی واقعی فداکاری و بصیرت معرفی کردند. همچنین  در راستای تبیین شخصیت شهدای کربلا،الگوها و ایمان و شناخت این بزرگواران را اسوه فداکاری و یقین قلبی شان دانستند.

در حول محور دوم، حاج آقا نظری، با بیان دلنشین و منطقی خود مواضع دشمن را در ضربه به اسلام و مسلمین بیان داشتند. وی اهداف دشمن را در راه اندازی شبکه های ماهواره ای، برای ترویج وهن در میان مسلمانان دانستند و اذعان داشتند دشمن برای سلب اعتقادات ما از هیچ کوششی فروگذار نیست. از جمله فعالیت آنها، نقاشی محتوای قرآن با تصاویر غیر منطقی برای سنین کودکان می باشد. به گونه ای که دشمن تلاش می کند اسلام را دین، جنگ  وخونریزی، و اختلاف بشریت معرفی کند.

در پایان، کتابی با عنوان « بشقاب های سفره پشت بام مان» که به همراه سوالات طرح شده در بین همکاران توزیع شده بود و به قید قرعه به برندگان جوایزی اهدا شد.






















نوشته شده در   پنجشنبه 25 دي 1393  توسط   مدیر سایت سازمان قطار شهری تبریز    تعداد بازدید  863
PDF چاپ چاپ